Gå til innhold

Hvorfor er det ikke mulig og prate om noe som helst annet enn BMW i denne forumdelen?


Skulebollen
 Share

Anbefalte innlegg

Har registret at flere emner blir stengt her, nå nettopp min egen tråd. Fordi jeg spor om ett spørsmål ang. få vekk rust fra bensinpumpeholder. Spørsmål innebar ikke hovudsakelig Suzuki, som delen jeg har er til. Men hvordan man kan behandle rusten til denne. Dette er jo ett annet bil og motorprat emne!?

Om jeg hadde skrevet at det var til en e39 hadde spørsmålet vert greit?? Her er jo tråder som ikke har med bil og gjøre en gang, ( Den store tulletråden )

 

Er det flere som er enige om at det må gå og prate om generelle bil og motorrelaterte ting i denne delen av forumet uten at tråden skal bli stengt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne at det er så vanskelig å forstå. Oppfører dere som bortskjemte drittunger... 

Dette er et BMW-forum, og jeg med flere ønsker ikke å scrolle gjennom mange tråder som omhandler andre ting enn BMW. Har man spørsmål om Audi, Opel eller Suzuki, så lager man seg en bruker på et relatert forum - slik som normale folk med folkeskikk/nettvett og sosiale antenner gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke skal få "lov" til og stille et motorrelatert spørsmål omhandlet et annet merke i underforumet "Annet bil- & motorprat " så lurer jeg på hvilen vei dette forumet seiler.

Jeg syntes det blir for dumt...

Nå har ikke annet enn BMW vært tillatt her siden det starta i 2005. Så forumet har igrunn seilet samme vei i snart 10 år.

Edit: mer info.

Tulletråden er startet da det var veldig lite aktivitet på bimmers for mange år siden. Der har fått være åpen slik at folk kan legge ut litt tull. Og spre litt artigheter. Og noen spør også om litt bil ting der som ikke nødvendigvis har med BMW å gjøre.

Svært få folk er intresert å lese om masse annet enn BMW ting på et BMW forum.

Så om man slipper til en skoda. Så vil nesteman ha nissan tråd. Også kommer en med ford. Og plutselig så er det alt mulig av rariteter her. Og folk som er her pga BMW må begynne og lete gjennom masse tråder for og finne BMW ting.

Enkelte tråder om spesielle bilmerker der BMW ikke har en direkte konkurent har også fått bli her. Da de har vært ekstra stor interesse for dette.

Navnet annet bil og motor prat menes at man har noe annet og snakke om enn tekniske BMW spørsmål. Det betyr ikke alle andre bilmerker prat. Her prater man om annet BMW relaterte bil ting. Og diskuterer BMW opp mot konkurerende biler. Foreksempel X5 mot Q7. M3 mot RS4 osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne at det er så vanskelig å forstå. Oppfører dere som bortskjemte drittunger...

Dette er et BMW-forum, og jeg med flere ønsker ikke å scrolle gjennom mange tråder som omhandler andre ting enn BMW. Har man spørsmål om Audi, Opel eller Suzuki, så lager man seg en bruker på et relatert forum - slik som normale folk med folkeskikk/nettvett og sosiale antenner gjør.

Oisann, det var jo iallefall et modent innlegg, gratulerer! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst noen som ikke fikk pakkene de ønsket seg til jul i år trur jeg..

At man ikke kan få si at man er uenig i noe, samt påpeke at utsagn som ikke sosiale antenner/nettverk/ drittunger m.m er lite modent og viser dårlig evne til formulere seg om egne meninger..

 

Er det du skriver noe mere modent da? Werther har ett direkte, men svært bra poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde ha en off topic del på forumet, jeg har kun interesse for bimmers. Skal jeg begynne og vere på MC forumet også vil det bli mindre tid på bimmers, så hvorfor ikke la folk som ikke har sååå stor interesse for data ha en liten plass på forumet der man kan spørre om ting som er bilrelatert men ikke nødvendigvis Bmw?

 

Edit:

Og det og kalle meg en bortskjemt drittunge fordi jeg spor om dette, og mene at jeg mangler sosiale antenner osv. må da vere lov og kalle for umodent? Det er jo på grensen til personangrep fra en annen bruker. Og ikke noe moderatorerer burde støtte opp i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulebollen:

den tråden du postet sist skulle vært postet først, er slik du må fremlegge deg når det ikke gjelder bmw :P

 

tipsene man får i slike tråder dekker forøvrig generelt, så er helt idiotisk å stenge slike tråder der folk spør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...