Fredrik Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Jeg synes at dette ser mer ut som rent hærverk enn en skade. Det er ganske stor spenning i stålet ved slike kanter/linjer og en bildør som lager såpass store bulker der må nærmest sparkes opp. Det blir nesten like stor skade på døren. Spenningen i stålet gjør at jeg tviler på at man bare kan massere ut bulken. Jeg tror dessverre at det skal mer til enn som så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Det er det jeg også tror Fredrik. At det må litt power for å lage en slik bulk. Som jeg skrev på side nr 1. Det der er fra en handlevogn, ikke en dør. En dør lager ikke slik spredning ved skade punktet. Og som jeg skrev på side 1. At ved å massere ut bulken, så vil den bli bedre, men ikke helt borte pga skade punktet er rett på knekken, og det ser ut som en E87 trådstarter har fått skadet. Hvis en proff person skal massere ut bulken der ,så må han ha mothold, noe som blir vansklig å få til pga formen på bilen fra innersiden. Men bare å kaste seg ut i bulkoppretting/lakkverden strådstarter:) Lykke til, håper du kommer unna med en ikke alt for høy sum:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Åssen handlevogner har de i de butikkene der du går som er så høye og så tunge at de klarer å lage denne bulken? Denne bulken er helt klart laget av noe spisst, ikke en firkantet handlevogn. Men heller en bakdør fra en SUV som X5, MB GL eller Chevy Tahoe. Pga utformingen fra hjulbuen så har disse dørene en spiss fasong og dette passer bra i høyda der bulken er på en E87, disse dørene er også tyngre og har mer slagkraft enn en handlevogn hvis de utenksomt vrenges opp av unger med dårlig tid. Så må vi se litt på hvor på bilen bulken har kommet, når bilene står i en lomme så vil en stor SUV være vesentlig lengere en 1- serien og bakdørene vil treffe i påfallende likt område som de faktisk har gjort.... For at en handlevogn skal klare denne buken må den ha stor fart, altså noen må med viten og vilje løpe med vogna og sende den i siden på bilen. Eventuelt hvis parkeringsplassen ligger i en helning, men så var det dette med høyden og at trådstarter faktisk fant lakkrester....Spiller forøvrig ingen rolle om hva som har laget bulken, noen har vært uoppmerksomme og påført trådstarter unødvendige utgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Virker som det spiller stor rolle hva som har laget bulken Haha Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Hehe, jeg bryr meg veldig lite om hva som har skjedd. Om det er en handlevogn eller bilen til Fredrik 90 som har vært borti Det jeg bryr meg om, er om det går ann å rette skaden uten sparkel og lakk. Og hva en slik skade vil koste med å massere bulken, er greit å vite sånt. Kan hende en av oss er så uheldig en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Om det er en handlevogn eller bilen til Fredrik 90 som har vært borti Har ikke bil som er høy nok til å lage merke så høyt oppe Hadde det vært meg så hadde han funnet en lapp på ruta med mitt telefon nummer, gjør mot andre som du vil at de skal gjøre mot deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Huff slikt er kjedelig , hadde 4 bulker på camaroen då den kom frå statene i container, også på skarp knekk men lakken var ikkje skadet Kepler i Tønsberg fikset disse med masering og det var umulig å se at det hadde vært skade der. Var ein polsk kar som gjorde det, han gikk under navnet magikeren.... Fikk eg vite. hehe:) Veldig fornøyd og så bevarte ein då orginallakk samt det kostet kun 1500 kr. Det er billig i forhold til ein lakk jobb. Så kan anbefale dei. Huff slikt er kjedelig , hadde 4 bulker på camaroen då den kom frå statene i container, også på skarp knekk men lakken var ikkje skadet Kepler i Tønsberg fikset disse med masering og det var umulig å se at det hadde vært skade der. Var ein polsk kar som gjorde det, han gikk under navnet magikeren.... Fikk eg vite. hehe:) Veldig fornøyd og så bevarte ein då orginallakk samt det kostet kun 1500 kr. Det er billig i forhold til ein lakk jobb. Så kan anbefale dei. Huff slikt er kjedelig , hadde 4 bulker på camaroen då den kom frå statene i container, også på skarp knekk men laken var ikkje skadetKepler i Tønsberg fikset disse med masering og det var umulig å se at det hadde vært skade der. Var ein polsk kar som gjorde det, han gikk under navnet magikeren.... Fikk eg vite. hehe:) Veldig fornøyd og så bevarte ein då orginallakk samt det kostet kun 1500 kr. Det er billig i forhold til ein lakk jobb. Så kan anbefale dei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Oi oi surret litt med redigering av feil stavet ord gitt hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Hehe, jeg bryr meg veldig lite om hva som har skjedd. Om det er en handlevogn eller bilen til Fredrik 90 som har vært borti Det jeg bryr meg om, er om det går ann å rette skaden uten sparkel og lakk. Og hva en slik skade vil koste med å massere bulken, er greit å vite sånt. Kan hende en av oss er så uheldig en dag Skal gi tilbakemelding med bilder når jeg har hatt folk til å se på skaden. Satser på at de klarer å rette den ut. Hva som lagde bulken er ikke så viktig for meg heller, men han/hun/den som gjorde det kan brenne i he***te for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Som Fredrik 90 sier, er det stor sjans for at det er en SUV på en bakdør, eller ivertfall en bakdør. Men, en annen ting jeg kommer til å tenke på som han også sier, er at unger smeller opp døra, og da slår det meg, foreldra til denna kidden som mest sannsyenlig har måka døra opp MÅ jo ha både sett bulken og sagt ifra til ungen om at sånn må man ikke gjøre. Det som skremmer meg mest er at foreldra ikke har lagt igjen en lapp om at det har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Sjekk ut Nordic Dent- www.nordicdent.com Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Har selv en E87, og med en sånn skade så høyt oppe så er jeg temmelig sikker på at det er en UFO.. Fredrik 90, Joachim S Hamar, Øyvind L. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå