Beivakongen Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Ja jeg kjøpte jo et annet brukt manometer fra Koed og det stoppet på akkuret samme sted, litt over 20liter. Skal prøve og ta det ut i morgen og teste det uten glasset på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Da var bilen levert på lakkverksted. Å da har jeg noen valg jeg har begynt å tenke på og vil ha hjelp med? Skal jeg fjerne vingen og baklukeemblemet? Skal jeg lakkere alt av lister,dørhåndtak og b-stolper? Bilder hjelper altis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Jeg personlig ville ikke lakkert lister, dørhåndtak eller b-stolper. Men jeg ville fjernet baklukespoileren og heller satt på den baklukelista jeg hadde på min 540. Emblem hadde jeg beholdt, siden det er en 540. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Har fått tengt litt nå og listene,håndtak osv blir som de er(ulakkert),vingen skal bort og emblemet blir. Med emblem mente jeg selve bmw merket og ikke 540 merket Evenol, Skulebollen og mege34 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Du tenker helt riktig;) Sent from my T18+ using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Har lakkerte lister på min 540, annbefales ikke! Var ikke engang jeg som gjorde deg og jeg vil ha det vekk ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Jeg ville nok og ha fjernet vingen. Blir cleanere uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Få på en blank grill a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Ja har tengt på det,grill,lys osv kan man nå bytte å prøve hele tiden da det ikke er noe permanent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Gnikka litt på sommerskoene i går kveld,kjapp runde med autosol og voks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 (endret) Begynte på jobb i dag men fikk lura meg til og fiffe opp kompressoren litt,blir mere stealth dette;) Skal få bygd skikkelige rør til og fra komp også når jeg bare får igjen bilen og får det montert, dette skal også bli mattsort. Endret April 1, 2015 av A.Sørensen Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Nice! Akkurat slik jeg ville gjort selv ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Trodde jeg skulle få bilen ferdig hos lakkerer til 17mai når jeg var og leverte den for 5uker siden men nei,den blir ikke ferdig før til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Nice Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Ny beskjed fra lakkverksted,bilen blir ikke ferdig før slutten av denne uka og jeg drar på sjøen på jobb nå onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå