chrisen Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Noen som vet om m5 facelift grill passer i de gamle "hullene"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Noen som vet om m5 facelift grill passer i de gamle "hullene"? Ja, de passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 (endret) Bilder etter en runde med poleringsmaskinen og swissvax shield:) Endret Februar 22, 2015 av chrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Fin bil du har, liker fargen Er det replica M5-felger du har eller originale? Så ikke ut som de bygde noe særlig ut bak. Skal ha meg noen 20" M343 style til vinterbruk selv, antar jeg kommer til å gå for Avantgarde M355 som er kliss lik og med bredere bakfelg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Takk takk:D Er nok noen replica. Vurderer spacere bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Desember 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2014 (endret) Etter en sesong på disse M5 felgene med 245 dekk hele veien, kunne jeg tenke meg å prøve noe nytt... Felgene jeg har er bare 8,5" så noe bredere dekk blir vanskelig å få til. Har noen tips til gromme felger som ikke koster en fot og en arm? Evt, link til sider som selger? Ønsker at felgene sklal være mest mulig i Bmw-stil om dere skjønner. Endret Mars 16, 2015 av chrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Desember 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2014 (endret) Noen flere solfylte sommerbilder som viser hvordan bilen er i dag: Endret April 7, 2015 av chrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 19, 2014 Share Skrevet Desember 19, 2014 Likte fargen i solskinn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 19, 2014 Share Skrevet Desember 19, 2014 Hva med avantgarde som jeg og Walkabout har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Desember 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2014 Er ikke det orginalfelg til skyhøy pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 19, 2014 Share Skrevet Desember 19, 2014 (endret) Hmm tror de koster ca 29000 for 21" med falken dekk. Eller så synes jeg gs Split er veldig fine, passer f10 veldig godt og de koster vel rundt 17000 for 20" med dekk og ulik bredde foran og bak Endret Desember 19, 2014 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Desember 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2014 (endret) Synes din ser perfekt ut allerede jeg. Nye lci grillen og med sommerfelgene på så vil den se knallfin ut liker veldig godt fargen på bilen din Spilt er ikke så dum de, men er gjerne hakket for nøytrale igjen. Hvordan er forresten sonardekkene til Gs? Endret Mars 16, 2015 av chrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 19, 2014 Share Skrevet Desember 19, 2014 Betalte 20.000 for mine Avantgarde M510 med Falken FK452 i 21". Litt pruting og krangling så oppnår du nok noe av samme prisen, selv om jeg har litt kontakter. Men ettersom euroen har gått opp/kronen har falt så øker nok også prisen noe på sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 19, 2014 Share Skrevet Desember 19, 2014 Utrolig pen og gjennomført bil, du har sansen for de små detaljene ser jeg og det er bra F10 er herlige biler, vil gå så langt så si at det må være en av de de beste bilene som er å få kjøpt i dag. Hvordan fikk du til M logoen på kaliperene? Kunne tenkt meg å gjøre noe liknende selv på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå