Gå til innhold

F10 Mia is the name. Vurderes solgt!

Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Fin bil du har, liker fargen :)

Er det replica M5-felger du har eller originale? Så ikke ut som de bygde noe særlig ut bak. Skal ha meg noen 20" M343 style til vinterbruk selv, antar jeg kommer til å gå for Avantgarde M355 som er kliss lik og med bredere bakfelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Etter en sesong på disse M5 felgene med 245 dekk hele veien, kunne jeg tenke meg å prøve noe nytt... Felgene jeg har er bare 8,5" så noe bredere dekk blir vanskelig å få til. Har noen tips til gromme felger som ikke koster en fot og en arm? Evt, link til sider som selger? Ønsker at felgene sklal være mest mulig i Bmw-stil om dere skjønner.

Endret av chrisen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm tror de koster ca 29000 for 21" med falken dekk. Eller så synes jeg gs Split er veldig fine, passer f10 veldig godt og de koster vel rundt 17000 for 20" med dekk og ulik bredde foran og bak

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes din ser perfekt ut allerede jeg. Nye lci grillen og med sommerfelgene på så vil den se knallfin ut :) liker veldig godt fargen på bilen din :)

Spilt er ikke så dum de, men er gjerne hakket for nøytrale igjen. Hvordan er forresten sonardekkene til Gs?

Endret av chrisen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 20.000 for mine Avantgarde M510 med Falken FK452 i 21". Litt pruting og krangling så oppnår du nok noe av samme prisen, selv om jeg har litt kontakter. Men ettersom euroen har gått opp/kronen har falt så øker nok også prisen noe på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen og gjennomført bil, du har sansen for de små detaljene ser jeg og det er bra :) F10 er herlige biler, vil gå så langt så si at det må være en av de de beste bilene som er å få kjøpt i dag.

Hvordan fikk du til M logoen på kaliperene? Kunne tenkt meg å gjøre noe liknende selv på min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...