SweetBMW Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Du koder feil. Eller før gammel software på bilen din. Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivel Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 (endret) Takk for svar. Er ny på alt rundt dette med koding, så jeg har sikkert gjort en del feil. Jeg bor i Mo i Rana, så blir vel langt å reise for å programmere.. Om det ikke er mulighet for å fjern-kode da? Sitter i skrivende stund å forsøkere å re-installere INPA, men softwarepakken fra BMCables lar meg ikke gjøre dette.. Er det mulig å oppgradere software på bilen, eller må dette gjøres på verksted? Endret August 2, 2015 av Eivel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Kan fjernkode ja. Nei mÅ gjøres på verksted da du nå inn med fiber på mask / Ccc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ougendal Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Hei. Lurte på om noen kan gi litt info ang denne linken til FM/DAB converter. Har prøvd og søke litt på forumet her men finner ikke så masse ang denne. E det mulig og kjøpe denne og en dab antenne så bruke Fm og dab på ^vanlig^ anlegg som e beregnet for Fm? Får man samme kvalitet på signalene som en dab radio? http://www.bsbildeler.no/FM-DAB-antenneadapter-P404413.aspx Takk for alle svar Sent fra min SM-T800 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Prøver meg i tråden her, er det mulig og få aux i min e61? Uten at det koster så mye.. Kommer nok til og kjøpe dension gateway etterhvert men er ikke 1 pri. på bilen.. Men skulle virkelig hatt aux. Har Navi pro og er en 2005 mod. CCC(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Du kan kjøpe aux kabel sett fra feks ebay og koble inn på baksiden av ccc. Så koder du aux med NCS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Har du link til ett sett ? Evt. ett delenr? Er det original Bmw del? Og er det plug and play? Jeg er ubrukelig når det kommer til elektronikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Her har du nok det beste kitet, som er mest mulig ferdig klar til bruk. Litt dyrt, men det er bare å smekke rett på plass. Dog så har noen at det er en ulempe å fjerne motstandene fra kabel, da man får en slik stygg lyd ved tilkobling og fra kobling av AUX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Men så lenge tlf er tilkoblet er det fin lyd ? Når dette er kodet så kan jeg velge aux i Idrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 15, 2015 Forfatter Share Skrevet September 15, 2015 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Da er den bestilt Takker for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovden Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Hei Jeg har en 2006 model e87 116i som jeg strever litt med. Jeg har business CD med mulighet til å velge Aux mode, men jeg har ingen aux port/input i bilen. I følge brukerhåndboken så skal det være en aux port rett bak håndbrekket, men der er det ingen ting. Jeg skjønner da at jeg må kjøpe en ekstern Aux port, men jeg vet ikke hvilken eller hva den heter, hvordan den skal se ut etc. -Er det noen her som kan hjelpe meg? - Noen som har en til salgs? - Noen som har en link de kan sende meg? - Hva den heter eller delenummer? På forhånd takk for svar:) Mvh Christoffer Hovden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordtveiten Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Hei! Er det mulig å få bluetooth og/eller USB på min bmw? Om så, hva må til, og hva koster det? Nå bruker jeg Bluetooth adapter i AUX, men kunne tenkt meg å hatt muligheten til å bruke ratt/skjerm til å bytte/bla i gjennom. Har navigasjon business. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 Du skriver ingenting om modell eller årsmodell, men om det er snakk om 06 e91 vil nok Dension være det "beste" alternativet om man ikke skal gå for ombygging til CIC/NBT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordtveiten Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Ja, det stemmer. Lite erfaring med dette, hvor får jeg tak i det? Hvordan kobles det opp, og hva kan jeg få ut av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå