Heinzen Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Da skjønner jeg ikk hva trådstarter mener... Ifølge hans beskrivelse i første innlegg, så funker den jeg linket til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Det var en liten feil i delenummeret der. Beklager det, det er rettet opp i nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heinzen Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Takk for god hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heinzen Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Kjøpte den y-kabelen idag, men fryktelig tungvint når den er så kort som den er da.. Noen som veit om de kan forlenges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Er bare til å forlenge den det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heinzen Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Var på Apple å spurte, men de hadde ikke noe der:( Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Finner mange kabler rundt om for å forlenge disse. USB Hun til Han kabel AUX Hun til Han kabel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 "Apple" finnes ikke i Norge. Ville nok helst satset på lightning-skjøtekabel for å kun ha en (jo, det finnes), men hvis ikke vil forslaget til axept gjøre samme jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heinzen Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Noen link til slik adapter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=111598114718 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heinzen Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 hvordan er det å fjerne den tlf snap-inn greine da? uten å ødelegge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 hvordan er det å fjerne den tlf snap-inn greine da? uten å ødelegge da [emoji14]Google vet det, finner DIY der. Er faktisk litt skruing viss jeg ikke husker feil.Denne er for X3, men er sikkert mye det samme.. http://x3.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=836827 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Så lenge han har 6FL så skal det (i teorien) være fint mulig å spille musikk med den jo. Jeg har S6FLA, og klarer ikke å spille musikk fra USB. Må plugge i 3,5mm i tillegg. Forresten. Hvis man kjøper en slik: http://www.ebay.co.uk/itm/ViseeO-Tune2Air-WMA3000B-Bluetooth-Music-A2DP-for-BMW-Mini-with-AUX-USB-Y-Cable-/281594977043?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item41905e5b13 Og kobler seg på via bluetooth (som den gjør) og telefonen ringer. Hva skjer da? Skifter telefonen mellom Bluetooth-senderne i bilen, eller er den Tune2air greia "samme" bluetoothtilkobling som bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Jeg kjører det oppsettet, sålenge du deaktiverer "telefonlyd" til Tune2Air funker det veldig bra. Da velger telefonen å bruke bilen til telefon og tune2air til musikk. Null problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dombar Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Hei alle Kjøpte mitt først bmw i fjor, e88 cab og har lyst å oppgradere litt med bluetooth osv. Har lest massevis av poster her, men er likevel litt usikker på hva som jeg må kjøpe inn, hvor jeg kan få litt hjelp og hvordan det kan løses med koding osv. Jeg har titted på mulf boksen, og det er MULF2-hi. Har osgå USB og aux innganger i midtarmlene. Har veldig lyst på å spille av musikk med bluetooth, men lurer på om det går ann med andre enkelte oppgraderinger med den mulf boksen , f.eks stemmestyring Også, er det noen i agder som kunne evebt. Hjulpet meg med disse oppgraderinger? Takker og bukker Dominic Bs 10343 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå