jore94 Skrevet Januar 14, 2014 Skrevet Januar 14, 2014 Hei lurte på å kjøpe meg en e60 men hva burde jeg passe på og hva er sjukdommene med disse bilene? Takk på forhånd:)
awt Skrevet Januar 14, 2014 Skrevet Januar 14, 2014 kjøpe e60 site:bimmers.no jore94 reagerte på dette 1
hsd Skrevet Januar 14, 2014 Skrevet Januar 14, 2014 http://bimmers.no/topic/587779-e6061-tr%C3%A5den/?hl=%20e60
Gustav C. Skrevet Januar 15, 2014 Skrevet Januar 15, 2014 Liker å henvise til denne selv om den er svensk: http://www.autopower.se/default.asp Velg baunadgudie elns på venstresiden og så E60. Thundercoil reagerte på dette 1
Thundercoil Skrevet Januar 15, 2014 Skrevet Januar 15, 2014 Bunad goodie? Haha Begagnatguiden er fin, ja! Reef89 reagerte på dette 1
Gustav C. Skrevet Januar 15, 2014 Skrevet Januar 15, 2014 Jeg fulgte opp med elns, men nei. Svensk/dansk er ikke min sterkeste side
vegard2k Skrevet Januar 19, 2014 Skrevet Januar 19, 2014 Jeg har lagt merke til at svært mange selger sine e60/61 når de nærmer seg 100 000 rullede km. Er det noen spesiell årsak til dette? Kjente problemer? Har lest her på forumet "advarslene" om motorras mtp registerkjedebrudd & parikkelfilter. Kan dette være grunnen? Svar settes pris på Mvh Vegard
Otis Skrevet Januar 19, 2014 Skrevet Januar 19, 2014 100.000 km er en psykisk grense for mange. Mange lever enda i den trua om at biler er defekt ved 100kkm. Mens vi som forstår litt, vet jo at det bare er tull. Nå har riktignok min bil allerede fått skiftet bremse foran, begge termostatene å begge endeledd. Samt ledningsbrudd, antenneforsterker og rust på bakluke. Men det var jo gratis for min bil. Ellers er jeg fornøyd. Da mine utlegg er for slitedeler og ikke unormalt.
Gustav C. Skrevet Januar 19, 2014 Skrevet Januar 19, 2014 Jeg har opplev på noen biler nå at det kommer en kostnadsbølge mellom 80.000 - 120.000 km, da gjerne med tanke på bremser og understellsdeler som må skiftes ut. Lurer på om noen bevist prøver å kvitte seg med bilen før dette, mens mange andre ender opp med denne kostnaden for så å tenke noe alla: "Nei nå er denne bilen blitt altfor gammel og dyr å eie, så nå skal den selges". Eneste anbefaling min er å sjekke hva som har vært skiftet på en bil som har gått rundt 80.000 km, da den ofte er dyrere priset enn en tilsvarende som har gått over den magiske grensen på 100.000 km og som fort kan ha en god del nyere deler rundt om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå