Gå til innhold

Ikke kjøp noe av bilbelysning.no


Sindre Dahl
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg misforstått, men jeg mottok et nr fra trustpilot som jeg kunne bruke på ordrenr. Ellers får man ikke kommentert i det hele tatt. Jeg får kommentert med det nr, men det blir slettet.

Bilbelysning sletter iallefall alt negativt på siden sin, nå har de jo fjernet hele omtale/vurderings-systemet på siden sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så mye kan 1 mann få til..bare og bøye seg i støvet,blir spennende og se om det skjer noe mer nå. når man har en god sak,og får folk og media med seg,har fulgt med på dette fra jeg så videoen på Facebook,men tror dem har lært,så nå må vi ikke sparke dem mens de ligger nede da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit at bilbelysning kan rapportere og "fjerne" dårlige omtaler på trustpilot...

 

Nei det kan de ikke, det er trustpilot som gjør det, de krever faktisk bevis på at du faktisk har handlet i nettbutikkene som står der, slik at man får en ekte tilbakemelding, samt at de sjekker Ip adressen osv... hvor omtalen kommer fra.

 

Hvis du ser på de to øverste omtalene så er den fra Ola rapportert av Trustpilot, mens den fra Julian er rapportert av "selskapet": 

 

post-38175-0-85906800-1391290681_thumb.p

 

Ergo kan nok forhandler merke omtaler for sletting også. Som du også ser av skjermdumpen så er det ulike valg man får ved rapportering. Forøvrig ganske ironisk at bilbelysning.no har rapportert Julian sitt innlegg pga. uanstendig språkbruk ...

 

Hvis det krever en kode, men Julian i følge mail fra daglig leder aldri har handlet noe der, så burde jo ikke Julian fått lagt inn omtale...

Ang. sjekk av IP-adresse/ekte tilbakemelding, litt merkelig at 99% av alle positive omtaler er skrevet av personer som er registrert kun med fornavn, uten synlig bosted og uten profilbilde.

 

Tror ikke Trustpilot er så vanntett og troverdig som en kan få inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det værste jeg har sett på lenge, ett prakteksempel på hvordan man IKKE skal behandle kunder. Godt jeg aldri har handlet noe der og kommer heller aldri til å gjøre det.....

All pr er virkelig ikke god pr, overraskende at folk kan drive butikk med så liten forettningsmessig innsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hmmmm
Sakset fra deres egen hjemmeside
"Nettbutikken Bilbelysning.no ble etablert i 2011. Nettbutikken eies og drives av Bilbelysning AS (org.nr: 911 783 614)"

Så har Proff.no
"Offisiell foretaksinformasjon

    Juridisk navn: BILBELYSNING AS
    Org nr: 911 783 614
    Selskapsform: Aksjeselskap
    Daglig leder: Jon Hermansen
    NACE-bransje: 45.320 Detaljhandel med deler og utstyr til motorvogner, unntatt motorsykler

    Adresse: Strandvegen 134, 9006 Tromsø
    Stiftelsesdato: 21.02.2013
    Registreringsdato: 08.04.2013

    Antall ansatte: 1
    Aksjekapital: 30 000

Kilde: Brønnøysundregistrene

Hva gjorde han fra 2011 til 2013 ?
Styret består av han og hans mor.

Ser har skryter veldig på sin hjemmeside, og nå har slettet ALT ang dette fra Facebook, men problemet hans er at jo mere folk skriver om dette jo flere treff få man på feks google.
Det er ikke den beste omtalen ang firmaet og han guttungen som driver dette firmaet ALENE (i følge proff.no og brreg) :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor handle på slike sider i det store og det hele? Er man ute etter uorginale deler og ekstrautstyr kjøper man dette rimelig på f.eks ebay. Er man ute etter orginallys kjøper man dette på koed, GS og de man vet er store og seriøse.

Helt latterlig å se pærer, xenon-kit etc ligge ute for blodpris fordi de har .no-domene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte xenon kit der FØR jeg så denne tråden. Forhåndsbetalte og fikk svar en dag senere at det ikke var på lager alikevel. Pengene ble tilbakeført og var inne 2 dager etterpå. Derfor jeg kommenterte med hmm lenger oppe da jeg ble litt nervøs når jeg så denne tråden. 

 

Så virker nå som han har skjerpet seg da. Og tar tak i de utfordringer han har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en oppførsel! Har aldri sett makan i hele mitt liv.

Kommer hvertfall aldri til og anbefale dem til noen, ever. Ikke kommer jeg til og handle der heller.

Sånt useriøst tull burde en hver holde seg for god for.

 

Kjempe bra at dette fikk så mye oppmerksomhet, har garantert laget store riper i lakken.

Og det forsvinner ikke med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man leser på Trustpilot, så er de fleste negative omtalene fordi kunden ikke har mottatt varene.

Selger sier at det er sendt som brevpost, og at den "kan bli borte av og til".

 

Bør begynne å ringe en bjelle om at unnskyldningen faller for døve ører når man bruker den 4 ganger i uka. Når så mye post forsvinner fra han, så er det ikke lengre tilfeldig - da er det han som ikke sender varene.

 

Jeg vet at jeg aldri kommer til å handle der - og dette har lært meg å ALLTID google ei sjappe før man handler der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Parts and Retards AS har inngått en avtale med Bilbelysning.no om å kjøpe rettighetene til navnet, webshop, facebookside, kontaktinformasjon samt varelager.

 

Alle som har utestående krav eller reklamasjoner til Bilbelysning AS må ta kontakt med dem direkte på post@bilbelysning.no slik at det blir ryddet opp i innen 15.april.

 

Til tross for storm i media for en stund siden så tror vi på å snu trenden og bygge opp bilbelysning.no som Norges største total-leverandør på bilbelysning på sikt.

Vi søker også en medarbeider som kan arbeide med dette prosjektet, der jobben innebærer kundeoppfølgning, webshop-bygging, produkt-utvikling, markedsføring på Facebook etc. Vi søker en person gjerne med bilelektronisk bakgrunn og erfaring med å jobbe på nett. Nødvendig opplæring vil bli gitt.

 

Send en kortfattet CV og litt om deg selv til hcon@partsandretards.no

Stillingen vil være knyttet til våre lokaler i Ås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...