Kristiansan'årn Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Det er så sinnsykt bra Julian stå på! Her på bimmers prøver bilbelysning.no på å "forklare" seg. Hadde planer om å handle av de men ser de er sinnsykt useriøse. Take em' down ★sent from my wifi microwave★ Markus E30 og Apeloff reagerte på dette 2
Rollerboy Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Kommer aldri til å handle der, samt fraråde andre til å gjøre det !
Julianv Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Aldri om jeg handler derfra nei, hørt MYE negativt fra før. Go-go eBay
bmw cab Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Nå snakker vi bra PR gitt gåenlyspærebelysning;) ;)
Haukefer Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 "dra heller på Biltema å kjøp deg Xenon kit, er akuratt det samme" Haha... Da vet folk det Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Zymh og Garstin reagerte på dette 2
MaWeRiCk Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Fy faen for en tålmodighet du har Julian Har lest gjennom og sett videoen du la ut, bra jobba. Skjønner jo bilbelysning.no litt også de har mange kunder og mye å gjøre. Du maser om å få reklamere gratis for de rundt om i Norge og Sverige på stevner og treff. Frykter de sikkert økt salg og mere ordrer for framtiden til bedriften denne misstanken bare forsterker seg når de svarer: All negativ PR er god reklame. Tilslutt: Takk til bilbelysning.no for latterlig DÅRLIG kundeservice og lykke til med å få NED salget Apeloff, Julian Sommer og Shattered reagerte på dette 3
Chrissa1994 Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 En som jobber med kundeservice og svarer sånn burde få sparken.!!!
tonyku Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 En som jobber med kundeservice og svarer sånn burde få sparken.!!! Sist jeg sjekket jobbet det bare en der å det er eieren selv. Sendt fra min Sorry ZR
Andycam Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 haha, bilbelysning har driti seg bra ut her ja. Tror ikke det er noe de kan si for å klare å ro seg ut av dette. Ordlyden (som de jo bekrefter) i mailene sier vel nok om hva slags folk man har med å gjøre. Det er helt uinteressant for meg hva kunde/klager har sagt først. Som "professjonell" part er det deres ansvar å opptre høflig og saklig uansett. Når man først skal drite seg ut er det jo veldig kjekkt at man gjør det skriftlig. Da er det jo kjempelett å underholde resten av verden med det etterpå.
316 Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Spiller ingen rolle hva kunde har sagt og sier, når du som selger tar denne tonen, så har du tapt. Mattae reagerte på dette 1
pautomagi Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Takk for opplysningen ! Ekstremt dårlig av bilbelysning. Tommellopp til deg Julian !
powerfulglenn Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Haha!jeg mistenker at det er han samme fyren som har snakket sånn til julian som har registrert en bruker her som skriver men Når du må registrere seg på et bmw forum pga det her da skjønner alle at de har drite seg skikkelig ut så joda bilbelysning! Når du registrerer deg her bare for det så har du ikke "rent mel i posen" ! og godt at dere holder dere unna bimmers for vi vil rett og slett ikke ha dere her tenk og kalle kunden sin for noe sånt da! Ja julian er en kunde sånnsett pga dere skulle egentlig sende han noe som aldri dukka opp som jeg har forstått! Hvem vet om dere har gjort det med flere? Er kanskje greit at du sprakk litt, men du beklaga ikke etter hendelsen og da angrer du ikke! Så det ser utsom du er vant med og behandle kundene som gir deg litt dårlig kritikk, dårlig og skjeller de ut! Så god nedtur med salget! Når dere skriver sånt til folk så mister vi respekten overfor firmaet ditt! bmw cab reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå