Gå til innhold

FamilieVogn BMW F31 328i X-drive M-Sport 2014


 Share

Anbefalte innlegg

Da var felger på. Null subbing selv ved aktiv kjøring og i dumper. Helt utrolig egentlig når du ser bredden.

 

Ingen Spacere hverken foran eller bak. Kan legge fullt over forann uten å subbe heller.

 

HRE P44SC  

 

20x9 245/30/20    20x11 285/25/20   Michelin Pilot Super Sport

 

Eneste jeg merker er litt mindre dekkstøy enn med Pirelli PZero. (var ikke mye med dem heller egentlig).

 

 

Sorry for dårlig mobilbilde. Skal få tatt noen skikkelige bilder.

post-80654-0-38066300-1405974248_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen kler store dekk, det er helt sikkert! Mangler bare prikken over i'en - originale BMW-felger, men så tilhører jo jeg Original Politzei ;)

 

Liker godt 403M hjula mine. Beholder de også for turkjøring osv. Men,Synes de ser stusselige ut iforhold til HRE. Alle M-Sport F30/F31 har dem jo også.

 

 

Jeg har falken 452 på min og den synes jeg støyer mye, så kult at det finnes hjul som ikke støyer så mye i ordentlige størrelser også.

Jeg kjører 295/25/21 bak på min

Ikke så ille på disse synes jeg. Må testes mer i høyere hastigheter over lenger tid.

 

Velkommen i HRE klubben. Ser konge ut.  :D

 

Jeg har også Michelin PSS dekk, og jeg vet at mange mener de er støysvake, men jeg synes de støyer litt for mye.

Takker. Hvor mange er i Klubben?hehe.  Veit ikke om noe annet som støyer mindre ifølge listene jeg har funnet. Noe støy må det vel bli dessverre,

Er veldig overasket at de passet rett på. Merkelig egentlig. ET48 11" burde egentlig ikke passa ifølge Bimmerpost.

Kanskje E31 er litt anderledes. Eller Kanskje det er PGA Xdrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble jo helt rått! høyden på bilen også ser jo også helt perfekt ut på dette bildet.

Du må legge ut flere bilder, for dette ble bare knall bra.

Hvilket ET har du forran og bak? merker du noen sporing forran med 245 bredde?

 

Ang dekkstøy så er jo SuperSport dekkene bra, men Vrendestein dekkene er bedre samt Good Year Asym 2., men Michelin dekkene er vel noe av det beste man kan kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Hvor mange er i Klubben?hehe.  Veit ikke om noe annet som støyer mindre ifølge listene jeg har funnet. Noe støy må det vel bli dessverre,

Er veldig overasket at de passet rett på. Merkelig egentlig. ET48 11" burde egentlig ikke passa ifølge Bimmerpost.

Kanskje E31 er litt anderledes. Eller Kanskje det er PGA Xdrive.

Vet om en her inne som har HRE FlowForm felger, og har sett noen eldre HRE felger på en Corvette.

 

Hvor stor klaring har du på innsiden bak? Merkelig at de ikke passet på F30'en til han svensken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett en med Flowform felger. (de er ikke smidde?).

 

Bak har jeg ikke klaring når bilen er jekka opp. Felgen ligger intil fjørbein bak.men med bilen på bakken har jeg ca 5mm klaring til fjørbein og innerskjermen.

 

Skulle jeg mot formodning subbe bak med fulllastet bil eller noe kan jeg dreie av 3mm på felgkant i bakkant og samme på navet. Men forleøpig beholder jeg den sånn.

 

Felgen stikker ca 3-4mm på utsiden av hjulbuen ved vanlig kjøring. mindre jo lavere den blir. Kan justere mer camber bak,men ikke uten å dreie av noe på felgen i bakkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil og en komplett pakke.

Estorilfargen er prikken over i'en!

Smakfulle mods, og felgene er også helt rett.

Imponerende, gratulerer med flott bil.

Må få en Welt levering en gang, står på bucketlisten.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en her inne som har HRE FlowForm felger, og har sett noen eldre HRE felger på en Corvette.

 

Hvor stor klaring har du på innsiden bak? Merkelig at de ikke passet på F30'en til han svensken.

Prata med Svensken. Han hadde ikke testet å sette den på hjula så han trudde det subba hele tiden. Hadde nok passa fint på hans også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...