M3Turbo1000 Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2015 Grooom bil! Følger Takktakk. Kommer vel noen flere bilder på våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 Jeg har sendt inn en klage til HRE på felgene jeg kjøpte angående fargeforskjell på felgene. Trur du ikke HRE sendte meg 4 nye hjul!!! Det kaller jeg SERVICE!! Knallbra! Sondre92, Dal-z, HPVL og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Skikkelig service dette her digger bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Jeg har sendt inn en klage til HRE på felgene jeg kjøpte angående fargeforskjell på felgene. Trur du ikke HRE sendte meg 4 nye hjul!!! Det kaller jeg SERVICE!! Knallbra! Skulle bare mangle, med felger til en pris av 60 tusen (?). Utrolig bra service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Ikke verst. Hvilke problem var det med fargeforskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Virkelig et flott eksemplar av F31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Har du de andre felgene fremdeles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 Skikkelig service dette her digger bilen din! Bra Service ja! Takker for det! Skulle bare mangle, med felger til en pris av 60 tusen (?). Utrolig bra service Kanskje sant... Ikke verst. Hvilke problem var det med fargeforskjell? Var fargeforskjell mellom framfelger og bakfelger. Ikke mye,men nok til at det irriterte meg. Virkelig et flott eksemplar av F31 Takker for det! Har du de andre felgene fremdeles? Nei. De kom de å hentet dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Da var vårens Detailing gjort og bilen klar for sommeren! Jippi! Herlig å få av de vinterhjula! Er som å kjøre på gele! E.H.D, fupsaker, mossing 92 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Kjempe flott. Hvilken dim kjører du på sommerhjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Herlig bil og fantastiske bilder! Er du medlem på DCN og skal legge ut tråd av detailing? Kjenner jeg ble litt små innspirerert her til å finne frem pussefillene. Pøs på med bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Kjempe flott. Hvilken dim kjører du på sommerhjula? Takker! Jeg kjører 9X20 forann og 11X20 bak. Herlig bil og fantastiske bilder! Er du medlem på DCN og skal legge ut tråd av detailing? Kjenner jeg ble litt små innspirerert her til å finne frem pussefillene. Pøs på med bilder:) TakkTakk! Jeg er verken flink til å ta bilder eller polere. Så poleringen er det Norsk Prol som tar seg av. Jeg er innom og ordner litt på bilen når det passer seg. De er latterlig flinke og har alt du kan tenke deg av utstyr og midler. https://www.facebook.com/MeguiarsNorway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Ser meget blank og fin ut, men er de nye felgene mørkere enn de gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Jeg føler de er en anelse mørkere enn bakfelgene jeg hadde før i brushed tinted Clear.Men vanskelig å sammenligne nå. Ifølge HRE varierer fargen noe fra Sett og sett.Definitivt mørkere enn framfelgene jeg kjøpte i San Diego. men de var trolig Brushed Clear og ikke tinted.(HRE forklarte eller innrømte aldri at de hadde gjort en feil,de bare sendte meg nye). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 FY FAEN for en bil! M3Turbo1000 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå