M3Turbo1000 Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Kjørte nesten av veien når jeg kjørte forbi bilen din på Skotsmoen i sta.. Helt rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet April 17, 2015 Forfatter Share Skrevet April 17, 2015 Takk for det.du får stoppe å skravle neste gang da vettu;o) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Veldig fin bil som tydeligvis blir godt tatt vare på! Liker at du valgte å hente bilen hos BMW Welt, det har jeg også lyst til å gjøre neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Takk for det.Prøver å holde den nogenlunde bra. Bmw Welt henting var morro men ikke noe jeg gjør neste Gang trur jeg.Det tar mye tid og er mest artig første gangen trur jeg.Men absolutt å anbefale for de som ikke har gjort det. Det beste var Fabrikks omvisningen syns jeg.Det må du bestille utenom,men var artig å se. Kanskje jeg gjør det igjen hvis jeg kjøper en M bil ny engang.Hadde vært kult med en Frozen farge M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Leste gjennom hele tråden nå for å finne noen bilder av hvordan Style 403 hjula flusha med hjulbuen med 10- og 13mm spacere, men fant ikke noe. Har du noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Leste gjennom hele tråden nå for å finne noen bilder av hvordan Style 403 hjula flusha med hjulbuen med 10- og 13mm spacere, men fant ikke noe. Har du noen? Skal leite mellom bildene mine å se om jeg har noen som er mer fra siden. Sender deg isåfall på PM. Rå bil! Takk for det! Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Har det kommet MPPK til denne enda? Jeg driver å vurderer det til min. Lurer på om jeg skal ta det i Hamburg eller i Norge. Husker du hva du fikk tilbud på MPPK i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Har det kommet MPPK til denne enda? Jeg driver å vurderer det til min. Lurer på om jeg skal ta det i Hamburg eller i Norge. Husker du hva du fikk tilbud på MPPK i Norge? Tviler på at BMW kommer med det til 328i. Da snakker vi at den konkurrerer med 335i, det vil ikke BMW ha noe av I Norge så koster vell dette 20k, i tyskland er det vell halvparten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Har det kommet MPPK til denne enda? Jeg driver å vurderer det til min. Lurer på om jeg skal ta det i Hamburg eller i Norge. Husker du hva du fikk tilbud på MPPK i Norge? Tviler som ahj sa på at det kommer til 28i motoren, men til din koster det 1.020,00 € i tyskland i hvert fall http://www.bmw.de/de/topics/service-zubehoer/original-bmw-zubehoer-finden/accessoryDetail.accessoryId=9660.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Har det kommet MPPK til denne enda? Jeg driver å vurderer det til min. Lurer på om jeg skal ta det i Hamburg eller i Norge. Husker du hva du fikk tilbud på MPPK i Norge? Kommer nok aldri til min nei. Men din 2 liter diesel fins det. Bare å kjøpe. Er vel ikke så mye å tenke på. Tviler på at BMW kommer med det til 328i. Da snakker vi at den konkurrerer med 335i, det vil ikke BMW ha noe av I Norge så koster vell dette 20k, i tyskland er det vell halvparten Sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Tviler som ahj sa på at det kommer til 28i motoren, men til din koster det 1.020,00 € i tyskland i hvert fall http://www.bmw.de/de/topics/service-zubehoer/original-bmw-zubehoer-finden/accessoryDetail.accessoryId=9660.html Der står det økning fra 135kw til 147kw, jeg har 120kw. Går det på min nedtunede versjon da? Åssen er det med garanti når det blir utført i tyskland? Velger selvfølgelig autorisert verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Motoren din er lik som 135kw versjon. Så det funker. Garantien har du fortsatt. Du vil jo merke enda større forskjell enn de med "vanlig" 420d. Klin til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå