Gå til innhold

Min E91 LCI M-Sport ..LeMans.. (3SDM l H&R ++)


Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mye positive tilbakemeldinger på blå muttre på VMR-felgene mine, på den Lemans-blå E91 min. Hadde muttre av merke DRAG, kjøpte på ebay.

 

Si ifra hvis jeg skal fjerne bildene.

Skal bestille DRAG sine jeg også. Litt bedre holdbarhet på de også får man med egen pipe :)

Skal ha samme typen blå på vinterhjula, men vet ikke helt hvordan det blir med denne blåfargen på 3SDM'ene..?

Jeg brukte lilla bolter på gamle E60'en, og de passet meget godt til carbon sort fargen :)

post-45132-0-89744400-1395318866_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått og oransje er jo stilig sammen. Grønne var jo litt tøffe og.

 

Jeg hadde sorte selv. Men så mye som felgene mine buet innover så stakk de enormt langt ut siden de er så lange. Så jeg har gått tilbake til vanlige bolter. 

DSC_4087.jpg

 

 

På gamle E60en din satt de jo greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått og oransje er jo stilig sammen. Grønne var jo litt tøffe og.

 

Jeg hadde sorte selv. Men så mye som felgene mine buet innover så stakk de enormt langt ut siden de er så lange. Så jeg har gått tilbake til vanlige bolter.

 

På gamle E60en din satt de jo greit :)

Kunne tenkt meg noen som bryter opp ordentlig, og da er jo de grønne og oransje midt i blinken vil jeg si :)

Så da er det bare å få bestemt seg for hvem av typene jeg går for ^^.. Sender bestilling ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsykt råe felger:D tror det hadde vært tøft med grønne muttere :)

 

Tror de hadde brytet opp skikkelig :) Lyst til å kjøre to forskjellige bolt sett - blå på vintern og enten oransje, grønn eller en annen fresh farge på sommern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Få ut litt flere bilder :)

Ble fornøyd med passformen bak, skulle gjerne hatt en mer konkav felg foran.. Men jeg regner med bilen blir vesentlig bedre bare jeg får på plass justerbart :)

Kommer flere bilder imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...