Ryeng1 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Nyyyydelig! Hadde de felga komt i grommere dimensjoner, hadde jeg sterkt vurdert dem selv. Du gjør alt riktig Ryeng1 Takk for det, hyggelig å høre! Ja, det er litt synd de ikke lager de i flere dimensjoner. 3SDM kunne iallefall laget dem i 9.5" framfelger syns nå jeg men. Spesielt siden 5x112 (VW/Audi) fåes i denne dimmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Det ble awesome!!!! Thaaank yoooou! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Mere bilder! Hva tycks folket? APedersen og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Da er lakkering bestilt, og bilen blir levert 27.april. Så etter planen skal bilen være komplett ferdig med lakk, eksos, splittere etc rundt 7.mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Hvis det er noen som forresten har valse til utlån, så gi beskjed! Dette må jeg få gjort før lakkering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Hellakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Hellakkering? Frontfanger, panser, framskjermer, splittere og diffuser Det er litt steinsprut jeg må få tatt nå før sesongstart. Vurderer å lakkere speilhusa svarte sammen med splitterne, grillen og diffuseren. Men er litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Okei Blir bra det i såfall, men speilhusa synes jeg du burde ha som dem er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Behold speila blå! Har du vurdert en leppe istedenfor splittere? Det ser riktig bra ut nå forresten, de blå boltene passet bra også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Behold speila blå! Har du vurdert en leppe istedenfor splittere?Det ser riktig bra ut nå forresten, de blå boltene passet bra også. Vipper mest mot det ja.. Tror det skjærer litt for mye på denne blåfargen. Ja, jeg har vurdert å kjøpe hel underleppe istedet, men syns prisen på den jeg fant var helt borti natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Hvis det er noen som forresten har valse til utlån, så gi beskjed! Dette må jeg få gjort før lakkering.. Din kollega Mats Jacobsen skal ha en slik en, det er hvis jeg har forstått det riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Din kollega Mats Jacobsen skal ha en slik en, det er hvis jeg har forstått det riktig Skal høre med han imorgen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Bilde tatt før spacere ble montert. Endte opp med 12mm foran og 15mm bak. (8.5" ET 23 & 10" ET 25) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Du som sa du ikke kunne kjøre med 10" ET24 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå