Ryeng1 Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Skuta har blitt meget bra! Hyggelig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Tøft ;-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Blitt vanvittig bøs denne her! Regner med at du får en del blikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Tøft ;-D Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Blitt vanvittig bøs denne her! Regner med at du får en del blikk... Det kommer seg for hver uke, Even Satser på montering av eksos ila torsdag-fredag denne uken. Fikk de siste delene idag på jobben Eneste er at jeg må sveise på en skjøt om jeg ikke husker heeelt feil. Jada, hender folk titter og peker bort på felga og mutterne ^^.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 råå bil og rååe felger! likte felgene godt etter senken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Jada, hender folk titter og peker bort på felga og mutterne ^^.. føler meg litt skyldig der Virker som du jobber ca 500 meter fra meg, ser i allefall bilen din står der når jeg av og til går forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 føler meg litt skyldig der Virker som du jobber ca 500 meter fra meg, ser i allefall bilen din står der når jeg av og til går forbi. Jeg jobber på GS Bildeler i Oslo, så jeg parkerer på baksiden "nede" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 råå bil og rååe felger! likte felgene godt etter senken! Kjekt at det faller i smak hos flere! Bil med og uten senk er natt og dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Innlegg slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Vurderer også å selge carbonsplitterne jeg kjøpte her i våres og heller kjøpe hel leppe. Så hvis noen var interessert i nye splittere til E90/91 LCI M-sport, så gi beskjed Må forøvrig selges FØR 27.April, ellers vil disse bli lakkert svarte og montert på M-sport fangeren. Pris: 2.500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaslied Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Liker de felgene bare bedre og bedre!! Med senken ble dette ble Smoooooth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 Liker de felgene bare bedre og bedre!! Med senken ble dette ble Smoooooth! Takk for det, Thomas! Hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 Tok noen bilder i solnedgangen i Hønefoss ikveld. Ble fornøyd med noen av de, så slenger de ut Haug, Sondre92, norbakken og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå