E61525DAT Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 (endret) Tenkte jeg kunne lage en liten tråd om min første BMW. Har egentlig hele livet mitt hatt bare VAG biler, så nå var det på tide å prøve noe nytt. Må si jeg er imponert over kjøre egenskapene på bilen, og luftfjæringen bak funker veldig bra (enn så lenge har jeg hørt.. ) Litt info om bilen: 2006mod Km stand: 106000km Motor og gir: 525 rekkesekser med 163hk og 6trinns automat Av utstyr som jeg kommer på, kan jo være mer som jeg ikke vet om... Hehe.. : Fullskinn comfort seter m/memory Panorama soltak Avtg. hengerfeste Navi Proff iDrive 2-sone klima/aircon Alu interiørlister PDC foran og bak Dekktrykksensorer Sportsratt med knapper Adaptive bi-xenon lykter Cruise control Bilder sier vell mer enn 1000ord og forklarer og viser gjerne mer enn det jeg har peiling på. Tar gjerne I mot tips og triks til mods, forbedringer, looks osv. Er en familiebil, men litt må man jo alltid gjøre. Fant ut av ekstrautstyrliste. Modellbezeichnung: 525D Ausführung: Europa Typschlüssel: NJ51 E-Code: E61 Karosserie: Touring Styring: Venstre Dører: 5 Motor: M57/TU - 2,50l (130kW) Drivlinje: Bakhjulstrekk Girkasse: Automat Utendørs farge: Silbergrau Metallic (A08) Innendørs farge: Leder Dakota/schwarz (LCSW) Produksjonsdato: 17.10.2005 Werk: Dingolfing Code Standard Equipment S216A - HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S4ALA - Interior trim finishers Titanium dark S548A - Kilometer-calibrated speedometer S785A - White direction indicator lights S851A - Language version German Code. Optional Equipment S1CAA - Selection of COP relevant vehicles S205A - Automatic transmission S235A - Towing hitch, detachable S255A - Sports leather steering wheel S261A - Side airbags for rear passengers S320A - Deleted, model lettering S386A - Roof railing S402A - Electric panoramic roof S423A - Floor mats, velours S428A - Warning triangle and first aid kit S430A - Interior/outside mirror with auto dip S431A - Interior mirror with automatic-dip S442A - Cup holder S456A - Comfort seat with memory S494A - Seat heating driver/passenger S502A - Headlight cleaning system S508A - Park Distance Control (PDC) S522A - Xenon Light S524A - Adaptive Headlights S534A - Automatic air conditioning S540A - Cruise control S563A - Light package S588A - BMW LA wheel, star spoke 115 S609A - Navigation system Professional S612A - BMW Assist S616A - BMW Online S620A - Voice control S633A - Preparation, mobile phone, Business S672A - CD changer for 6 CDs S698A - Area-Code 2 for DVD S6AAA - BMW TeleServices P735A - Basic Package L801A - National Version Germany S843A - Power reduction S863A - Retailer Directory Europe S879A - On-board vehicle literature German S8SAP - Navigation access request,country-spec. S8SPA - Control unit COP P9BDA - Business Package Endret Januar 16, 2015 av E61525DAT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Hallo og gratulerer med pen bil Du ber om tips til mods, så da er det første jeg sier: Msport. Uten tvil. Og kast ut den girspaken med en som matcher listene dine. Jeg har tilfeldigvis en til salgs Gratulerer igjen og velkommen i 5er klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Såg ut til å være en velholdt bil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2014 Hallo og gratulerer med pen bil Du ber om tips til mods, så da er det første jeg sier: Msport. Uten tvil. Og kast ut den girspaken med en som matcher listene dine. Jeg har tilfeldigvis en til salgs Gratulerer igjen og velkommen i 5er klubben. Takk for det! Hvilken girspak passer listene mine da? Ja, skulle gjerne hatt på m-sport, men det koster jo skjorta og litt til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Gratulerer med pen E61. Jeg synes girspaken er perfekt til bilen da den harmonerer med både klimapanelet, iDrive-knott, start/stopp knapp og dørhåndtakene. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Pen bil og ikke minst flott interiør! Om du ikke skal ha bilen i maaange år ville jeg ikke montert M-sport - da blir det fort fryktelig dyrt, spesielt på en bil som ikke er helt ny! En original look kan også være fin med de rette modifiseringene for øvrig, selv om jeg er enig i at M-sport løfter bilen en del hakk.Jeg ville foliert kromlistene rundt vinduene i sort blank (har selv gjort dette), og det samme med den blanke delen av grillen! Da får du fjernet all krom. Soting bak B-stolpen og noen fine felger som fyller hjulbuen mer så har du en pen og ordentlig bil som likevel stikker seg litt ut og er vel gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Gratulerer med flott vogn ja "Walkabout" sa det meste, men hvite lys foran er aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2014 Pen bil og ikke minst flott interiør! Om du ikke skal ha bilen i maaange år ville jeg ikke montert M-sport - da blir det fort fryktelig dyrt, spesielt på en bil som ikke er helt ny! En original look kan også være fin med de rette modifiseringene for øvrig, selv om jeg er enig i at M-sport løfter bilen en del hakk. Jeg ville foliert kromlistene rundt vinduene i sort blank (har selv gjort dette), og det samme med den blanke delen av grillen! Da får du fjernet all krom. Soting bak B-stolpen og noen fine felger som fyller hjulbuen mer så har du en pen og ordentlig bil som likevel stikker seg litt ut og er vel gjennomført Takk for det. Er godt fornøyd med interiøret. tenkte også på å få vekk chrome på denne, men ikke helt bestemt meg enda. Soting blir det ikke på denne, er i allefall ikke planlagt. noen ny felger blir det nok garantert og litt senk da den bare står på org. Gratulerer med pen E61. Jeg synes girspaken er perfekt til bilen da den harmonerer med både klimapanelet, iDrive-knott, start/stopp knapp og dørhåndtakene. Takk. Gratulerer med flott vogn ja "Walkabout" sa det meste, men hvite lys foran er aldri feil Tenker du da i parklys eller i markeringslyset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Nei mener parklysene ja (ae) og spredere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 vanvittig fin bil! Får jeg spørre hvor mye du ga for dette gliset? Er på utkikk etter e60/61 selv om en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Nei mener parklysene ja (ae) og spredere.Har du noen tips på hvor man får kjøpt det og hva som harmonerer med hverandre mtp lyset/hvitheten? Har lært at 5000kelvin ikke ser likt ut f.eks. Gpthunder har jeg hørt om, testet det?vanvittig fin bil! Får jeg spørre hvor mye du ga for dette gliset? Er på utkikk etter e60/61 selv om en liten stundMellom 200000 og 300000. veldig fornøyd me bilen så langt.Var smart å kjøpte fra forhandler og det lønna seg ganske kjapt. Bilen skal inn på mandag for å fikse bryter på vinduet i bagasjeluka, samt skifte kupevifte. samt fikk jeg også skiftet et par av sommerdekkene siden de var helt slitt på innsiden og det ikke var mulig å se under prøving av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Noen som vet om det går ann å kode slik at bare ae/markeringslys lyser når det er lyst ute i automatisk pos? Har lys sensor, men xenon står alltid på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Noen som vet om det går ann å kode slik at bare ae/markeringslys lyser når det er lyst ute i automatisk pos? Har lys sensor, men xenon står alltid på. Vet ikke hvorvidt dette er mulig å kode, men det vil ikke være lovlig. Det er kun på facelift-modellene hvor angel eyes (parklys) er godkjent som eneste kjørelys, da de lyser mye sterkere enn parklysene før 03/2007 på E60/61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Vet ikke hvorvidt dette er mulig å kode, men det vil ikke være lovlig. Det er kun på facelift-modellene hvor angel eyes (parklys) er godkjent som eneste kjørelys, da de lyser mye sterkere enn parklysene før 03/2007 på E60/61. Men det ordner seg jo med sterkere pærer/led. samt at en politi vil vell aldri se forskjell på en pre og facelift i front med mindre han/hun er veldig intr i bmw. Vet at på audi/vw går det fint å kode over til såkalt "Canada" innstillinger på lys, er det samme på Bmw mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 For LED pærer sjekk tråden min: http://bimmers.no/topic/739835-min-store-led-lysp%C3%A6re-tr%C3%A5d-hb4h8-80w-s1/ Ang. DRL lys så er det som walkabout sier kun på LCI biler. Ikke mulig å få det slik med preface lykter. Evt. sitte bryteren i posisjon parklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå