E61525DAT Skrevet Mars 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2015 (endret) Hehe, nå har det ligget her siden i fjor så er vell på tide å få det på nå. Kan kjøpe det org. Hehe Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Mars 13, 2015 av E61525DAT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Jeg hadde samme felger på samme type bil, med 20mm H&R spacere bak, det så veldig bra ut men subbet merkelig nok på førersiden og kun den siden. Den er riktignok senket bak, men ikke mye.. samme dimensjon på dekkene også. Dekkmerke har vel litt og si da, jeg hadde noe jalladekk jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Hmm, du husker ikke hvor mye senk du hadde? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 (endret) Har H&R 35mm senkefjærer foran, bak er den senket med justerbare stag så er litt usikker. Men er ihvertfall høyere bak en foran. Dekkene var av merket Federal, måtte ut i garasjen å se Legger ved et veldig dårlig bilde av hvordan det var på den siden som ikke subbet. Beste jeg fant Endret Mars 15, 2015 av Tommy H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 pen bil! E61525DAT reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Skurer ikke mot demper med et35? Da bør ikke jeg være bekymret med et25 heller Som sagt tidligere i tråden så er dette helt klart de peneste originalfelgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Skurer ikke mot demper med et35? Da bør ikke jeg være bekymret med et25 heller Som sagt tidligere i tråden så er dette helt klart de peneste originalfelgene. nei, gjørnikke det, men farlig nærme innerskjermen på innsiden. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Har H&R 35mm senkefjærer foran, bak er den senket med justerbare stag så er litt usikker. Men er ihvertfall høyere bak en foran. Dekkene var av merket Federal, måtte ut i garasjen å se Legger ved et veldig dårlig bilde av hvordan det var på den siden som ikke subbet. Beste jeg fant Hhmm.. Kanskje hvis jeg bare tar den 15mm ut sp slipper jeg kanskje subbingen. Federal er vell kjent for å ikke ha så mye strekk i seg også tror jeg. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet Mai 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2015 Fått på m-sport dempere og fjører fremme samt justerbart bak. Sent from my iPhone using Tapatalk Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 Ble bra det der! Den fargen kler E60/61 bra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå