Martin I Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Kjøpte denne bilen altså på nyåret. Tok en tur til Ålesund for å hente denne, så ble en kjøretur på 70 mil hjem! Bilen er velutstyrt og har alt av utstyr bortsett fra soltaket. Ellers er det kun en 320d med steptronic og kun 20 000km på speeoometeret, fargen er forøverig spacegrå! Planene for bilen er: -Felgene på bildene var sommerfelgene, disse er nå lagt på ny gummi og er vinterdekk. -Senking skal bestilles og få den ned ytterligere -Bakluke spoiler er handlet og blitt lakkert i bilens farge -Nye sommerfelger, 20 tom BBS lemans er handlet inn -Svarte nyrer er montert -Ellers blir det nok litt annet småplukk og muligens soting av frontruter, da resterende er fabrikksota. Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Pen bil! Grattis.. Ikke så ofte jeg har sett denne i den meget pene fargen Space Grå.. Blir nok pent med sommerhjul og litt senk! Martin I reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Meg flott bil du har kjøpt deg. Blir nok enda noen hakk opp når du får senket den litt. Sleng gjerne ut noen interiørbilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Pen bil dette her, fin farge! Av med oblatene og på med sota sideblink og doble endestusser, så blir dette bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin I Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Tusentakk for det! Veldig fornøyd med fargen og bilen, men skriker etter senk. Oblatene er selvfølgelig fjernet, Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Pen bil, og de felgene der er skikkelig ettertraktet. Jeg er "gammel", så jeg ville beholdt både høyde og felger. E92 er helt perfekt med org M-sport i mine øyne. Men det er din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Har den M-sport understell? Syns den ser en del høyere ut enn det min gjorde med m-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin I Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Tusentakk for det! Har beholdt felgene, de er bare satt på vinterhjul. Men må ha den ned litt for å få rette "look'en" men skal ikke møk senkes Er m-sport understell. Ser faktisk ekstra høy ut på disse bildene, den er jeg enig i. Noen som har noe formening hvor mye den bør senkes for å få ett pent oppsett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Nydelig bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin I Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Da er sommerhjul montert og senkesett påsatt, samt bakluke spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå