Gå til innhold

Hermanoo`s E38 728 iA - Selges!


Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Hvordan går det med syvern nå da, godt du bestemte deg for p beholde den :)

nice! Synes det er helt greit, seff savner jeg 05-0.7 forbruk fra golfen, men er ikke i nærheten av samme utstyr elelr comfort som jeg har nå :D

0,43l mila, oslo-porsgrunn-oslo....Slå den a bensingutter :P

0,51 l per mil Arendal - Porsgrunn - Arendal med forbikjøringer og tung gassfot. 1,8 tonn bil med 3,0 liters sekser...

Slå den a firerdieselgutter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nei nå må jeg se å få litt liv i denne tråden igjen.

 

Skårholen: Ja planer å gjøre følgende:

 

En god god innvendig og utvendig vask og smøre på voks før vinteren. Dette skal jeg gjøre helt selv for hånd og orker ikke bruke allverdens av penger eller utstyr, seff blir det ikke like bra, men holder det billig, den er jo ikke 100% rustfri heller, litt på bakluka og bittelitt nedre del på 1 eller 2 dører. og bittelitt i overgangen mellom hjulbua bak og bakfangeren. Ellers skal der ikke være noe mer, og det er godt :)

 

Nytt dørhengsel/dørdings til førerdøra

 

Bytte luft/olje/coupe filter samt olje.

 

Nytt annlegg og ny spiller.

 

Disse planene utenom vaskingen strekkes seg nok fra nå og helt til neste sommer, stresser ikke og har ikke all verdens av penger som student, så ting får ta sin tid. =)

 

 

Fredrik 90: Den går det helt fint med :D Den kjøres så og si hver dag, og det er superduper digg :D

 

Hermano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SELVFØLGELIG, Kun en time senere etter at jeg skrev innlegget over om at alt var bra, så har fjæra foran knekt foran på førersifen og forskjermen ligger like over dekket, dunke lyder hvis jeg vrir på ratt stillestående eller hvis jeg triller, blir henta av falcken om ca 30 min, setter den uttafor verksted til en kompis som sa ja til å ta jobben.

Åååååå så sykt kjedelig og typisk!! Arg!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...