ahj Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 26, 2014 Forfatter Share Skrevet September 26, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Miazga Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 har du fortsatt er dem fine eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Er disse for E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 28, 2014 Forfatter Share Skrevet September 28, 2014 Er disse for E46? De har tidligere stått på en E46. Jeg vet dessverre ikke hva som passer på E46. Men med et35 burde det passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 har du fortsatt er dem fine eller ? Jeg har dem fortsatt, lakken flasser på dem, så vil ikke si at de er så fine. Men ellers enn det er de bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 Ikke vurdert å vaske di å ta nye bilder kanskje? Litt mer innbydende for folk da ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 ^ +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 Ikke vurdert å vaske di å ta nye bilder kanskje? Litt mer innbydende for folk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Å annonse på finn i tillegg da så blir di raskt solgt! Er jo ingenting galt med prisen iallefall Vask di, eventuelt flekk med svart spray å Felga er ikke til å kjenne igjen... Å topper du med dekkfornyer også da så kan du fint heve prisen din folk er gale etter litt fine vinterfelger/dekk nå Jeg skal få gjort det, har faktisk vasket dem og tatt bilde av dem, men har glemt å legge det ut. Men dekkfornyer fungerer dårlig når det er bare felgene jeg selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Her kommer noen nye bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 BUMP. Kom og kjøp ellers kastes dem om to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Jeg kan kaste de for deg jeg Greit oppussings objekt da, tenkt flere ganger rartat de ikke er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå