Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Mye morsomme henvendelser på audien...

 

"Hei ser at denne har en meget stor og kraftig V6 motor. Hvor mye bensin vil den bruke iløpet av en mnd ved moderat kjøring til og fra jobb?"

 

"Hei! Jeg kjøper bilen for 10k, men få den igjennom eu-kontrollen først"

 

"Hei jeg byr deg 11k da det koster meg 2tusen å fly ned og kjøre den hjem igjen"

 

"Hei jeg har 4stk splitter nye oppvaskmaskiner. Disse koster minst 25tusen i butikken. Vil du bytte mot ett mellomlegg til meg?"

 

"Hei jeg vil ha bilen din, men jeg kan betale deg i slutten av mai"

 

"Hei jeg lurer på om bilen er solgt? Hva skal til for å godkjenne den?Må jeg betale årsavgift? Kan du selge den ferdig fiksa for 11?"

 

 

Dette er bare noen av idiothenvendelsene jeg får til en bil som er priset til 15000kr... Tilsvarende bil (eu ok etc men med mindre utstyr) ligger for 39k... Morsomste var en fyr fra levanger som bydde meg 15k for bilen om jeg eu godkjente den og leverte den til han....hahaha tror jeg bare brenner opp bilen as...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor og kraftig V6 motor. Haha. 165hk er ikke så ille, men bilen er jo svintung. Er vel godt opp mot 13 sek 0-100. Liker den best på landevei (70-sone++) da føles det ikke at de mangler krefter, men 0-60 er veldig tregt.

Tror jeg har min til den vrakes, altså! Orker ikke sånt tull som du får. Haha.

Hva bruker din da? Min er jo automat og ligger på ca 1,6l/mil her i byen. En god del mer enn E46en, ja! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke brukt den så mye..skal jo selges uansett... men ja..masse idiotspørsmål... jeg vet vel faen ikke hvor duden bor og hvor jobben hans er..åssen faen skal jeg fortelle han hvor mye bensin den vil bruke i måneden??? jaja fuck det..

 

Idag kjøpte jeg inn siste delene til e46...viskosen til vifta, termostathus og rør med lufteskrue... så nå er det bare å gi fra seg bilen i helgen og få den tilbake ferdig fiksa :)

 

Her står dem...

 

post-42422-0-92911500-1395844558_thumb.j

 

 

Bebien min var usikker på hva hun skulle leke med...

 

 

post-42422-0-35924600-1395844586_thumb.j

 

Til slutt valgte hun bilen sin fordi den har klistremerker på tanklokket :P

 

post-42422-0-26892000-1395844576_thumb.j

 

 

huff...hun har blitt så stor så fort...tiden flyyyyyr :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har senka prisen på audien til 10k... siden den ikke alltid starter...Har skrevet dette i annonsen også. så får jeg sms istad...

 

Useriøs fyr: "solgt audi? siste pris?"

 

Meg: "Siste pris er annonsert pris, 10000kr. Får jeg ikke dette så får heller bilen stå her og råtne :)"

 

Useriøs fyr: "Byr deg 7000. Kommer imorgen. Cash!!!"

 

Meg: "Da blir bilen stående gitt!"

 

Useriøs fyr: "8000?"

 

Meg: "12000kr!"

 

Useriøs fyr: "Hva mener du? du sa du skulle ha 10!!"

 

Meg: "Ja og du ville gi meg 8, så jeg trodde vi begge drev og snakket shitt!"

 

Og det var den samtalen \:D/

 

At det skal være så fuckings vanskelig å selge en audi.. aldri mer iallefall... hadde dette vært en E34/E39 med mye utstyr, rustfri og 4x4 (e34) så hadde den blitt solgt samme dagen... får så jæææævla mange useriøse henvendelser... "kan du sette den på verksted for å sjekke hva som er galt?" ja for jeg vil bruke penger for at DU skal spare penger.. føkk deg! hahaha

 

Sorry..måtte få ut litt aggresjon..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Håpløst. Min også kuket seg ved oppstart. Kjempetreg start på lunken motor. Byttet veivhusslangene for et par hundrelapper på ebay, så viste diagnose at en tempsensor var gåen, så den ble bra etter dette. Billig og enkel fiks. Er visst svakheter på disse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...