Martin1993 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 følger med ! Gratulerer med ny bil:-D Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Bra dette er en annen enn denne du snakket om i dag tidlig for 15k for denne hadde virkelig vært et kupp! .. med mindre du fikk denne enda billigere da. *sjalu* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Fikk den for 15k + mva.... hahaha Nei så billig var den ikke...men LANGT billigere enn mange 318.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Gratulerer. Sjefs at du har skaffet deg bmw igjen:) Noen planer med denne a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Mye bil for pengene må jeg si! Noen planer for bilen? M-sport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Eneste planen er å få fiksa småting på den, få på ett senkesett så den blir noe lavere, og 18toms sommerhjul... har 16toms nå... Utenom det, veldig lite som skal gjøres...Vil holde den mest mulig original... Er så mange E46 som styles og senkes til bunn med stooore felger... Kanskje litt ålreit å se en helt standard E46 med fornuftig senk, fornuftige felger og oransje blinklys engang i blant? Krika, Frode D og Skårholen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Også syns jeg du kan påspandere den en ny fanger foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Wow, du er aktiv på bilfronten må jeg si Gratulerer med ny bil, meget godt utstyrt E46 ja! Blir nok pen denne med rette modifikasjonene EDIT: Jeg ville bestilt nye skilt, helsorte skiltplateholdere og LED i skiltlys bak. Enkle tiltak som løfter bilen et par hakk Wimpy-vanskelighetsgrad, haha Og endre tittelen på tråden til "1999". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Nei as.orker ikke kaste bort tid og penger på ny fanger...Den skal holdes original med bittelitt senk (foran) så den ikke kjører i kontant oppoverbakke... Skal ha på led skiltlys bak ja da de gamle har irret...og ikke fungerer.. Og hvordan endrer jeg trådtittel? Har prøvd men finner ikke ut av det... Og kan jeg ettermontere angeleyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Den bilen er fin som den er, englelys-ringer klipset til reflektorene, og litt senk(ikke etter min smak) så er den der ok! Finner man hvite blinkers billig fra et eller annet sted, hugger etc. så hadde jeg vurdert det, men absolutt ikke feil slik heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Klikk på "Rediger" i førsteposten. Deretter "Bruk full editor" wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Litt senk foran må til...ser ut som den er hevet foran..Skal bare ha den litt lavere så den ser liiiiitt mer clean ut... Er det mye jobb å montere disse ringene i frontlampa? Tror jeg beholder de oransje lysene egentlig... Noen som har bilder av denne fargen på e46, men senk og felg etc? bare for å se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Angel Eyes: http://www.ebay.com/itm/BMW-Angel-Eye-Halo-Light-CCFL-E46-E46-3-Series-White-6000K-Non-Projector-12V-/321329952638?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item4ad0c1f77e&vxp=mtr De følger med klips, illustrert på bilde nr. 4 De klipser du bare øverst i reflektorene, to per ring. Kjempe enkelt å montere Deretter røsker du ut parklys pærene og kobler de til der. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Stemmer fortsatt for ny fanger Flere bilder her: http://bimmers.no/topic/768817-min-steel-blue-e46-328i-handla-meg-530d-side-4/page-2 Nesten like godt utstyrt som din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Angel Eyes: http://www.ebay.com/itm/BMW-Angel-Eye-Halo-Light-CCFL-E46-E46-3-Series-White-6000K-Non-Projector-12V-/321329952638?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item4ad0c1f77e&vxp=mtr De følger med klips, illustrert på bilde nr. 4 De klipser du bare øverst i reflektorene, to per ring. Kjempe enkelt å montere Deretter røsker du ut parklys pærene og kobler de til der. Nei uffda. Kjøp heller skikkelige, vedlikeholdsfrie, fint lys og uten ballast angel eyes. Se tråden min nederst s. 1. Grattis med god utstyrt bil ja ..få ut flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå