Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Kjører bare rett forbi gokkeplassen min uten å hilse på.. Ikke rart det går dårlig med integreringa ass.

 

Var Østerdalen værre enn Gudbrandsdalen altså? Er mye hopp og sprett her, men har vel tenkt at det var sånn overalt akkurat nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal faen meg ALDRI kjøpe eller selge bil til etnisk hvite nordmenn igjen as... bare tull dritt tøys mas og elendigheter!!! Audien gikk til 1 polakk. Han avtalte, kom som avtalt, betalte avtalt pris, og dro.

 

 

Nordmenna skal prute på stedet selv om prisen er avtalt, klage på ditt og datt, ikke holde avtaler, gi 2000kr i bud over annonsert pris og sier "jeg SKAL HA BILEN!"...og sender sms 1time før henting "å neifaen jeg har ikke penger for jeg mister huset"..

 

 

Kenneth fra akerhus: brenn  i helvete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth fra Akershus, jeg mister huset.. hmm Kan du sende meg hans fulle navn på PM, det her kan jeg tenke meg hvem er :P

 

 

hahahahahah seriøst??? kjenner du han!??!? fuckings IDIOT er han!!

 

 

 

"prøver å få inn penger til arveavgift og helt krise her:( >Tenmkte jeg kanskje kan klare å få beholde huset her da.. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er virkelig helt satt ut over HVOR mange idioter det finnes i verden...og på denne audien var det BARE etnisk hvite nordmenn som fucka opp for meg! "hold av bilen jeg skal ha den! henter imorgen!"... bare bullshit... var to utlendinger som ringte, han ene kom og så på den til avtalt tid, og var ærlig der og da at han ikke visste hva som var galt, og at han dessverre ville avstå fra kjøp. Den andre, en polakk, kom og så på bilen, sa han skulle ha den, og tok den etter en time.

 

Neste annonse på en billigbil skal det stå : NORDMENN MED HVIT HUD TRENGER IKKE RINGE DA DERE IKKE FÅR KJØPE BILEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...