wicky124 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Jeg fikk egentlig viljen min med Benzeline...Jeg ville ikke ha henne tilbake til den prisen....bilen var dessverre besudlet..og ikke verdt noe i mine øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Hmm, ikke bra.. Men det må da finnes en erstatter for Benzeline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 kanskje..kanskje ikke...me får sjå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Kjører bare rett forbi gokkeplassen min uten å hilse på.. Ikke rart det går dårlig med integreringa ass. Var Østerdalen værre enn Gudbrandsdalen altså? Er mye hopp og sprett her, men har vel tenkt at det var sånn overalt akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 hvor bor du a??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Tynset! :D Plassen med stor spark, så du ikke skiltet langs RV3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Tynset er jo sentralt da? Dere har faktisk 3 bensinstasjoner der...og en politibil Nei dundra forbi tynset relativt fort... fine veier der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Jeg skal faen meg ALDRI kjøpe eller selge bil til etnisk hvite nordmenn igjen as... bare tull dritt tøys mas og elendigheter!!! Audien gikk til 1 polakk. Han avtalte, kom som avtalt, betalte avtalt pris, og dro. Nordmenna skal prute på stedet selv om prisen er avtalt, klage på ditt og datt, ikke holde avtaler, gi 2000kr i bud over annonsert pris og sier "jeg SKAL HA BILEN!"...og sender sms 1time før henting "å neifaen jeg har ikke penger for jeg mister huset".. Kenneth fra akerhus: brenn i helvete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Kenneth fra Akershus, jeg mister huset.. hmm Kan du sende meg hans fulle navn på PM, det her kan jeg tenke meg hvem er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Heter han Mørch til etternavn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Kenneth fra Akershus, jeg mister huset.. hmm Kan du sende meg hans fulle navn på PM, det her kan jeg tenke meg hvem er hahahahahah seriøst??? kjenner du han!??!? fuckings IDIOT er han!! "prøver å få inn penger til arveavgift og helt krise her:( >Tenmkte jeg kanskje kan klare å få beholde huset her da.. " Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Hahaha, bra du endelig fikk solgt bilen da Cheer up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Så jeg fåkke kjøpe 328ia'n til 15k? Faan azz. Bare tuller, men er mye useriøse folk for tiden. Spesielt på facebook, men finn er vel nesten like på trynet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 er virkelig helt satt ut over HVOR mange idioter det finnes i verden...og på denne audien var det BARE etnisk hvite nordmenn som fucka opp for meg! "hold av bilen jeg skal ha den! henter imorgen!"... bare bullshit... var to utlendinger som ringte, han ene kom og så på den til avtalt tid, og var ærlig der og da at han ikke visste hva som var galt, og at han dessverre ville avstå fra kjøp. Den andre, en polakk, kom og så på bilen, sa han skulle ha den, og tok den etter en time. Neste annonse på en billigbil skal det stå : NORDMENN MED HVIT HUD TRENGER IKKE RINGE DA DERE IKKE FÅR KJØPE BILEN. E3Sex reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå