Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Flott interiørbilde da! Tror mange vil få sjokk når de eventuelt møter opp og får se at interiøret er blått, ikke sort. Og når vi først er inne på saken, tenk at en person faktisk valgte ut den fargekombinasjonen der.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott interiørbilde da! Tror mange vil få sjokk når de eventuelt møter opp og får se at interiøret er blått, ikke sort. Og når vi først er inne på saken, tenk at en person faktisk valgte ut den fargekombinasjonen der.. :S

   

 

Bildet av interiøret er tatt uten flash, og står i annonsen at den er blå :) MEN!

 

skjønner ikke selv hvorfor folk ville bestille ny bil med blått interiør...usj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spørsmål kanskje men hvorfor har du ikke lagt ut bilen på salgsdelen på forumet? Jeg regner i grunn med at de mest aktive medlemmene er innom her. Men trur det fortsatt er noen som kun er innom salgsdelen også. 

 

 

Fordi det som regel er lettere å selge bil på finn.no enn her på forumet. Folk på bimmers kan fint kjøpe småting her og der, men bilsalg er det sjeldent jeg har opplevd går fort... Er allerede 3stk som er interesserte via finn som vil ha bilen i helgen....

 

Unntak av en..som ville låne den fredag til søndag for å se åssen den var, forbruk og komfort etc....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name="Wicky"

Unntak av en..som ville låne den fredag til søndag for å se åssen den var, forbruk og komfort etc....

Nei faen tuller du? Over helgen? XD

Ser litt den men bimmers er jo gratis, skader ikke å legge ut en anonnse her også :)

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få prøve bilen en tur til Frankrike? Det er viktig for meg å vite at den klarer en langtur! Ja, og å sjekke forbruk o.l! Jeg kan gi deg full pris hvis jeg får 3års full garanti. Bilen er rustfri ja?




:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...