APedersen Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Litt kjærlighet i solen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Haha... Du skiller deg virkelig ut med ren Mercetråd på Bimmersforumet Har du ikke venner på Merceforumet? Tror du må kjøpe deg BMW igjen, om så en liten lekebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 haha det starta jo med bmw...og det var en tid 3stk bimmere her inne... men nå er det bare mercer... merceforumet er ganske treigt...rett og slett..mer aktivitet her inne...men ja, skal få meg bmw igjen snart APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Spottet glansbildet utenfor bussterminalen på 17mai, blir lagt merke til i bybilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Er du nede å titter på damene? Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Er du nede å titter på damene? hahaha nei as, kaia er en fin plass å henge på når solen har gått ned bak byggene i hele byen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Spottet glansbildet utenfor bussterminalen på 17mai, blir lagt merke til i bybilde hehe da var den ikke vaska eller noe...så ut som "norske flagget på veien" på 17mai SigurdE36 og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 En liten samling med mine 3 sommertrøtte ballerinaer hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Lite å oppdatere nå som alle bimmerne er ute av garasjen... var dog og titta på en 2011 320D coupe... fikk mersmaken av den så kanskje CLK selges iløpet av sommern... MEN... en liten update har jeg iallefall på E klassen... Den røde kromfolien skal fjernes... hvorfor? Fordi kvaliteten på den suger.. den flasser og må lappes til stadighet... fliker løsner og bilen ser rett og slett shabby ut på nært hold...så det som skjer de påfølgende ukene er dette: Sorte glossy felgerBytte eksosenLakkere calippere sort blankSote vinduene helt fremSortHvitGrå kammo-folieTakboks foliert i samme stil Takboksen er cluet her...den skal gjøres om til en "tanks"...altså...skal lage to hull i fronten på den der det skal være gevær-munninger som stikker ut..henge på litt granater og sånt... ja det høres helt jalla ut men planen er kul i mine øyne.. Skal gjøre dette med min og kompis sin E61... Regner med reaksjonene blir ganske forskjellige...Men man må vel prøve å skille seg ut engang i blant M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Slik? wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Hvordan ligger det an med Maserati planene da, hadde jo håpet å se deg i en slik etterhvert Den E61en var btw enormt harry, at folk kan finne det på.... Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Ja den blir litt som den E61 ja..må bare finne riktig folie Er eiern på forumet? Maseratien kommer...driver og sparer Men som sagt, avhenger av at jeg får solgt C klassen.. ikke solgt enda og ser ikke ut til at den blir solgt med det første heller Men ser at prisene på maserati quattroporte har falt med ca 150k i Norge... Man får ett strøkent eksemplar med riktig fargekombo til ca 400k ferdig regga i Norge fra tyskland mens den billigste her til lands koster 500k... så er en del å spare... Men avhenger av at jeg får solgt C klassen... Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Ja den blir litt som den E61 ja..må bare finne riktig folie Er eiern på forumet? Tror ikke det nei. Svensk bil. Eieren heter Chrille Sundin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Ser ut som den folien er spesialbestilt...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå