Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Lite å oppdatere nå som alle bimmerne er ute av garasjen... var dog og titta på en 2011 320D coupe... fikk mersmaken av den så kanskje CLK selges iløpet av sommern... MEN... en liten update har jeg iallefall på E klassen... Den røde kromfolien skal fjernes... hvorfor? Fordi kvaliteten på den suger.. den flasser og må lappes til stadighet... fliker løsner og bilen ser rett og slett shabby ut på nært hold...så det som skjer de påfølgende ukene er dette:

 

Sorte glossy felger
Bytte eksosen
Lakkere calippere sort blank
Sote vinduene helt frem
SortHvitGrå kammo-folie
Takboks foliert i samme stil

Takboksen er cluet her...den skal gjøres om til en "tanks"...altså...skal lage to hull i fronten på den der det skal være gevær-munninger som stikker ut..henge på litt granater og sånt... ja det høres helt jalla ut men planen er kul i mine øyne.. Skal gjøre dette med min og kompis sin E61...

Regner med reaksjonene blir ganske forskjellige...Men man må vel prøve å skille seg ut engang i blant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den blir litt som den E61 ja..må bare finne riktig folie :P Er eiern på forumet?

 

Maseratien kommer...driver og sparer :) Men som sagt, avhenger av at jeg får solgt C klassen.. ikke solgt enda og ser ikke ut til at den blir solgt med det første heller :( Men ser at prisene på maserati quattroporte har falt med ca 150k i Norge... Man får ett strøkent eksemplar med riktig fargekombo til ca 400k ferdig regga i Norge fra tyskland mens den billigste her til lands koster 500k... så er en del å spare... Men avhenger av at jeg får solgt C klassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...