Freakshow Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Haha xD Joda er nok å fjere på enda vil egebtlig ha bilen enda lavere men det går desverre ikke -,- Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Haha xD Joda er nok å fjere på enda vil egebtlig ha bilen enda lavere men det går desverre ikke -,-Sent from my iPhone using Tapatalk Mindre felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Nye felger blir det men blir fortsatt 19" Selv med 18" felger får jeg ikke hjulbua nærmere felgene -.- Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 Liiiten merceupdate.... CLK skal selges...blir vel 30k billigere enn tilsvarende bil da jeg ikke orker å ha 2 biler....litt rart å gå fra 3/4 biler til 1...men sånn er hverdagen... E klassen skal få en omfattende oppdatering neste uke...Ikke utseendemessig, men teknisk...har kjøpt inn følgende: 2stk luftbelger 2stk dempere bak 2stk dempere foran 4stk skiver (klosser ble byttet i januar) 4stk terskel lister 1stk midtkonsoll/høyttaler deksel. manglet luftrillene her pga taxameter 4stk dyser strekkbolter og pakninger til motor. Skal overhale toppen Olje til motor girkasse og diff samt pakninger og filtere etc til C-service. 18toms avantgardefelger til vinter. Trenger vinterdekk i 18tom om noen har Blir en dyr høst...Men sånn er livet... Blir spart en del kroner når jeg ikke har så mange biler lenger...og de pengene, pluss pengene fra salget av CLK skal gå til å kjøpe en morrobil til sommern.. Budsjettet er max 200k, (uten lån) og planen er enten en Boxter, z4 eller 3200GT.... Hvorfor? Fordi jeg har fått midtlivskrise i en alder av 32 Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Det blir bra Wicky, ville hatt samme plan selv Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 Boxter er siste pri...sånn... "jaja får ta til takke med den da"... 3200GT troner høyest og pene eksemplarer får man til Norge for ca 160k ferdig reg... z4 med 2,5l motor og godt med utstyr kommer på ca 120k ferdig reg... Boxtern får man ned til 90k ferdig reg... så mulighetene er enorme for hva jeg ender opp med...Men dette er planer til neste sommer...Kan skje mye på den tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Jupp...slik gikk denne onsdagskvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Gjort nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Tror ikke jeg helt vet hva som skjedde.... plutselig så hørte jeg ett smell..og bilen bremsa av seg selv foran..lagde klakke lyder...og bare bremsa opp....så vi får se...står iallefall på verksted nå.... Og ikke nok med det....Husker dere alle gangene jeg pungterte ifjor og iår? Vel...på tide at dattern min sin barnevogn fortsetter tradisjonen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Fy faen, stakkars... Mye uflaks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Hvor i all verden fikser jeg ett punga barnevogn dekk!? Shattered, Haukefer og 316 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Sykkelverksteder, barnas hus f.eks. Eller kjøpe lappesaker til sykkel og fikse selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 fikse....selv....? hva er det? altså....hva betyr "gjøre det selv"? Blir sykkelsjappe imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 fikse....selv....? hva er det? altså....hva betyr "gjøre det selv"? Blir sykkelsjappe imorgen Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 tror aldri jeg har lappet ett dekk...noensinne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå