wicky124 Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 njaah...assa....haha flaut Det er bar dekslet under fangern der som mangler....så det er bare tåkelysene som lyser "bakover"... Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Den E klasse merca du har Wicky ,liker jeg godt. Er vel en nydelig bil å kjøre tenker jeg.. Trist med den 123 coupen. Sånn en skulle du fått deg igjen ,det er knalltøffe biler. En bekjent av meg hadde en 280ce i klassisk brun med brunt skinn. Det var klassiker det .Godt gikk den og.. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 ML'en er sånn skikkelig fet pakkistralle! Konge bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Har ALDRI sett noen av bilene dine i Lillestrøm enda jeg har bodd her i mange år... Typisk følger vider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2014 Du bor kanskje på andre siden av Lillestrøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Ja, bor i byen bor du? Kjører jo stadig vekk der når jeg er på jobb, men er da ved stasjonsområdet stort sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2014 Bor rett ved togstasjonen...ved rema1000 / sats. Ser togstasjonen fra balkongen... De fine blokkene i lillestrøm Men bilene står i garasjen og jeg kjører sjeldent rundt i Lillestrøm så sikkert derfor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Aha jeg bor på Volla siden.. ganske nærme Nebbursvollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 Hmmm... Over Rema, eller ved Big Horn? Sier du det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2014 Blokkene som ligger bak rema1000.... dampsagveien... tvers over den store parkeringen til togstasjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 Ahha.. Kult Ganske dyrt der sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2014 Standard priser egentlig...lillestrøm er litt overpriset føler jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Overpriset i forhold til hva? Det er ikke til å stikke under en stol at eiendom generelt sett har blitt dyrt på Nedre Romerike, men dette skyldes naturligvis den massive etterspørselen etter bolig her. Dessuten er beliggenheten upåklagelig og sentralt i forhold til det meste, noe som bidrar til økte priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2014 Sant nok. Men jeg som er osloelsker tenker "oi jasså...3.5mill for den? det er jo ikke oslo sentrum".... Men forstår poenget...2min til toget og deretter 10min til Oslo sentrum.. Sånn ser det ut fra lille balkongen vår....helt ålreit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2015 Skal jeg først poste noe mercedesaktig så kan det like gjerne være en smule religiøst: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå