wicky124 Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Men er med på kebab Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Wicky du må kjøpe deg EPA (Volvo), det er vinterbil det. Jeg slenger meg kanskje med på en kebabmeet litt senere i år jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Ekte vinterbil er ML...ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Harrytur til grensetraktene i dag? Synes jeg så den brune i Halden i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Heeeelt riktig Men nei, var ikke i sverige.. Var på Bakke Rehab..Mamma er det for tiden Og ja... jeg pungterte på vei hjem!!! Enda godt det var rett før garasjen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Bekker snart 600k? spenstig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 (endret) Blir stadig imponert av dine punkterings-ferdigheter! [emoji23] Endret Februar 1, 2015 av Halvor_nor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 ja runder vel 600 innen sommern regner jeg med Ingen ting galt med den heller så tror nok den går par 100 til Og ja...mine punkteringsferdigheter er råe.... ingen punger mer enn meg.. noensted i verden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Ingen ting galt med den heller så tror nok den går par 100 til Det er vel en aldri så liten løgn vel? Synes titt og stadig du må reparere ett eller annet på disse Mercene dine jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Jamen, du pungterte jo ikke når vi kjørte rundt hele halve europa. Tror Norge er problemet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Det er vel en aldri så liten løgn vel? Synes titt og stadig du må reparere ett eller annet på disse Mercene dine jeg Slitedeler må byttes på alle biler som brukes. Oslo dreper biler, det er sikkert. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 (endret) Slitedeler må byttes på alle biler som brukes. Oslo dreper biler, det er sikkert. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Oslo er bilmordern delux.... rett og slett... Det er vel en aldri så liten løgn vel? Synes titt og stadig du må reparere ett eller annet på disse Mercene dine jeg Nei faktisk ikke mister.... Ting gikk skeis i høst etter 550tusen km...da ble det tatt normal service og det ble byttet slitedeler... Har nå ingen feil eller mangler på bilen Kontra E60-E61 tråden der alle sliter med bila sine Jamen, du pungterte jo ikke når vi kjørte rundt hele halve europa. Tror Norge er problemet... haha fikk du det ikke med deg!? Punga jo i Milano!!! Eller... fikk en spiker i dekket...og Haroon kjørte i en fortauskant så det ble ubalanse i hjula...Så stakk innom en lokal "mekonomensjappe" og plugga dekket og balanserte alle hjulene og fikk bilen vasket før jeg dro tilbake til hotellet og vekket mine to late brødre Endret Februar 2, 2015 av awt Multisitat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Kontra E60-E61 tråden der alle sliter med bila sine Vet du, faktisk så er E60/61 veldig slitesterke og solide biler. Jeg leste nettopp at blant annet det Britiske og Tyske politiet har hatt flere tusen E60/61 i sin flåte og bilene har gått i tjeneste helt til de er 5 år og da har de i snitt tilbakelagt ca 500 000 km. En halv million km med hard bruk, utrykninger, hardkjør av kald motor, moterer som blir skrudd av før turboer får kjølt seg ned og regelrett så hard bruk som en politibil ofte får Det er litt annerledes enn en taxi som daffer rundt i sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 haha fikk du det ikke med deg!? Punga jo i Milano!!! Eller... fikk en spiker i dekket...og Haroon kjørte i en fortauskant så det ble ubalanse i hjula...Så stakk innom en lokal "mekonomensjappe" og plugga dekket og balanserte alle hjulene og fikk bilen vasket før jeg dro tilbake til hotellet og vekket mine to late brødre Haha fikk med meg kantkjøringen Men ikke punkteringen. Det er bra du leverer litt penger til resten av europa og, ikke bare norge som får penger for din uheldighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 F90 : Du vet vel at Mercedes også brukes som politibil? Anyway...dette er ingen bmw vs mb diskusjon....Tror de fleste er litt lei Men link gjerne til en tråd med en bmw fra 07 som bikker 600kkm snart..så kan vi se hvordan den ser ut Julian: Ja du vet... må spre mine hardt ervervede penger til fattiglandet Italia Men ja...skjønner ikke hvordan han klarte å kantkjøre felgen så hardt der as... Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå