Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Det er vel en aldri så liten løgn vel? Synes titt og stadig du må reparere ett eller annet på disse Mercene dine jeg

Slitedeler må byttes på alle biler som brukes. Oslo dreper biler, det er sikkert.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitedeler må byttes på alle biler som brukes. Oslo dreper biler, det er sikkert.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

 

Oslo er bilmordern delux.... rett og slett...

 

Det er vel en aldri så liten løgn vel? Synes titt og stadig du må reparere ett eller annet på disse Mercene dine jeg

 

Nei faktisk ikke mister.... Ting gikk skeis i høst etter 550tusen km...da ble det tatt normal service og det ble byttet slitedeler... Har nå ingen feil eller mangler på bilen :)

 

Kontra E60-E61 tråden der alle sliter med bila sine :P

 

Jamen, du pungterte jo ikke når vi kjørte rundt hele halve europa. Tror Norge er problemet...

 

haha fikk du det ikke med deg!? Punga jo i Milano!!! Eller... fikk en spiker i dekket...og Haroon kjørte i en fortauskant så det ble ubalanse i hjula...Så stakk innom en lokal "mekonomensjappe" og plugga dekket og balanserte alle hjulene og fikk bilen vasket før jeg dro tilbake til hotellet og vekket mine to late brødre :P

Endret av awt
Multisitat!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontra E60-E61 tråden der alle sliter med bila sine :P

Vet du, faktisk så er E60/61 veldig slitesterke og solide biler. Jeg leste nettopp at blant annet det Britiske og Tyske politiet har hatt flere tusen E60/61 i sin flåte og bilene har gått i tjeneste helt til de er 5 år og da har de i snitt tilbakelagt ca 500 000 km. En halv million km med hard bruk, utrykninger, hardkjør av kald motor, moterer som blir skrudd av før turboer får kjølt seg ned og regelrett så hard bruk som en politibil ofte får :)

Det er litt annerledes enn en taxi som daffer rundt i sentrum :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha fikk du det ikke med deg!? Punga jo i Milano!!! Eller... fikk en spiker i dekket...og Haroon kjørte i en fortauskant så det ble ubalanse i hjula...Så stakk innom en lokal "mekonomensjappe" og plugga dekket og balanserte alle hjulene og fikk bilen vasket før jeg dro tilbake til hotellet og vekket mine to late brødre :P

Haha fikk med meg kantkjøringen :lol:

Men ikke punkteringen. Det er bra du leverer litt penger til resten av europa og, ikke bare norge som får penger for din uheldighet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F90 : Du vet vel at Mercedes også brukes som politibil? Anyway...dette er ingen bmw vs mb diskusjon....Tror de fleste er litt lei :) Men link gjerne til en tråd med en bmw fra 07 som bikker 600kkm snart..så kan vi se hvordan den ser ut :)

 

Julian: Ja du vet... må spre mine hardt ervervede penger til fattiglandet Italia :P  Men ja...skjønner ikke hvordan han klarte å kantkjøre felgen så hardt der as...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...