Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg mente egentelig at på faceliften var de fleste barnesykdommene ryddet opp i. Hos ADAC scorer forøvrig E60/61 bedre enn MB W211 E-klasse på driftsikkerhet lang veien (Sistnevte gjør det dog bedre hos Dekra, som baserer sine tall på resultater ifra tilstandsrapporter)

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et spørsmål, men ok...

 

 

Mente egentlig "ja den har hatt en god del problemer ja".. no shit var ikkeno frekt ment :)

 

Jeg har hatt mindre problemer med E klassen min enn kompisen min har hatt med sin E61,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har hatt mindre problemer med E klassen min enn kompisen min har hatt med sin E61,,,

Det er selvsagt inviduelt. Men selv jeg som ikke bryr meg så mye om nyere MB har fått med meg at W211 har hatt sin turn med problemer, både mekaniske og elektriske. Men som med E60/61 så ble sikkert mye rettet opp i på facelift bilene :) Men ja, E60/61 er en av svært få BMW jeg hadde vært litt betenkt med å kjøpe. Har hørt og lest litt for mye historier rundt forbi om ting som går galt, men det behøver jo ikke å bety noe. Vi hører jo sjelden noe ifra de som ikke har hatt problemer med E60/61, hadde folk vært like flinke til å skryte som de er til å klage så hadde kanskje bildet vært litt annerledes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å ødelegge såpass til tråd med skit mellom W211 og E60, men dere begynte.. haha

 

Min mors S211 har problem med at førerdøra ikke funker med keyless funksjonen, mens min svogers E61 hadde ledningsbrudd i taket/bakluka, og da funker ingenting omtrent. Hva er værst stå i 2015 og må bruke nøkkel som på en toyota corolla 95' eller må åpne med knappetrykk evt åpne bakdøra først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mors S211 har problem med at førerdøra ikke funker med keyless funksjonen, mens min svogers E61 hadde ledningsbrudd i taket/bakluka, og da funker ingenting omtrent. Hva er værst stå i 2015 og må bruke nøkkel som på en toyota corolla 95' eller må åpne med knappetrykk evt åpne bakdøra først.

Da må han svogerene din ikke være så kjip å få fiksa problemet da, koster å være kar!

Sist jeg kjørte Mercedes var det en 2014 modell hvor man måtte stikke inn nøkkelen å vri om for å starte bilen, sist jeg gjorde det på en BMW var vel en 2003 modell eller noe :P

Edit: Beklager, måtte bare ;)

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...