Gå til innhold

Montering av Performance-fanger, hva med tåkelys?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, skal snart montere performance fanger på min e87, men hva gjør jeg med tåkelys og feilkoder? Finnes det noe jeg bare kan plugge i eller må det kodes bort?

Tusen takk for svar!

Hilsen Mats

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Tviler litt vist du ikke har bekjentskaper.

Når man koder noe så endrer man en original funksjon i bilens hjerne. Så er ikke bare bare å gjøre det for en forhandler.

Skrevet

En BMW-forhandler vil nok fint kunne gjøre dette jo, det er jo en original modifikasjon.

Skrevet

Er nok forskjellig ;)

Hadde aldri skrevet tviler vist jeg ikke hadde erfaring med det. Eller svart i heletatt på spm.

Er jo uansett bare å ta en tlf å høre.

Skrevet

Tusen takk for svar dere! Hvis BMW ikke vil gjøre det, så finner jeg vel en eller annen som vil gjøre det for noen kronarsjer!:)

Vil gjerne gjøre det ordentlig når jeg først skal gjøre det og har investert i fanger++ så noe "jallamekk" blir det ikke!:) men allikevel, godt forslag :)

Skrevet

Eller hvis du kjenner en som har NCS-expert (INPA).

Så kan du gå inn og kode det bort. Sikkert en i nærheten av deg som har en pc med software.

Har selv kodet endel på min egen E87.

Eller gjør som mange andre, kjøp en kabel til 100,- og last ned software, å les, les, les så kan du ordne det meste selv. :-)

Skrevet

Tusen takk for svar dere! Hvis BMW ikke vil gjøre det, så finner jeg vel en eller annen som vil gjøre det for noen kronarsjer!:)

Vil gjerne gjøre det ordentlig når jeg først skal gjøre det og har investert i fanger++ så noe "jallamekk" blir det ikke!:) men allikevel, godt forslag :)

Jeg tenkte mest som en midlertidig løsning til du finner noen som kan kode for deg. Det er gjort på et par minutter av noen som har NCS Expert eller lignende, så det er meningsløst å betale masse penger hos BMW for å få det ordnet.
  • 2 weeks later...
Skrevet

For å kanskje opplyse dere andre litt, så er den lokale BMW forhandleren villig til å gjøre det. MEN, det er alltid ett men. De sa de var nødt til å legge inn en såkalt "performance pakke".. hva det vil si vet jeg ikke, men de sa det kom på rundt 2500 kr.

Skrevet

I praksis legger bare inn noe i bilens utstyrsliste, men jeg ser ikke bort i fra at de må oppdatere bilen for å kunne gjøre dette og blablabla, derav prisen.

Om du kjenner noen med kabel er det ikke verre enn å fjerne $520 fra bilens utstyrsliste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...