Steinhar Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Er dette eksosanlegget overkill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Ja! Blir litt jappse. Fjortis. Fast and furious , harry syns jeg hvertfal. D.Toft, Steinhar og Espen Aass reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 må si meg enig med sjøbuse her. kan anbefale supersport.. litt prakk å montere men fin lyd, ikke så høylytt. de kan også leveres med 50 forskjellige stusser.. Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 magnaflow 14816 <3 Trond H. Olsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Eller Alpina B12 eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Liker disse Trond H. Olsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Så mye bedre ut enn de som står på den delebilen hvertfal. Liker best eksosrør med liten gods tykkelse. De jeg hadde på 728'n var litt feil. Utvendig var de 64 eller noe sånn. Men de var jo mye mindre inni. Da så det litt teit ut syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Hehe, enig der Liker egentlig også best at dem står like langt ut, er jo ikke samme bilen på begge bildene. Men skal bytte til slike på min da jeg synes de jeg har ser litt "jalla" ut; Helchrome, avrundede firkanter med tykk godstykkelse. Er tross alt forrige eier som har montert disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Her er et eksempel på hvordan rør jeg ikke liker. Tenker ikke på led lys og alt det. Men den skrå kanten som gjør diameter innvendig mye mindre enn diameter utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Kunne godt tenkt meg b12 eksos, men da vil jeg også ha de stykkene som settes på fangeren, men finner ikke slike Apedersen hvilken eksos er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Er ikke sikker, tror Supersprint leverer sånne, men finner vel lignende stusser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 de plastgreiene man setter på fangeren du tenker på steinar? koed har/ skaffer slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 få slenge ut bilde av min og da. supersport fra gs. disse stussene heter "EV_S1" 2x76mm. kan også leveres med andre stusser. denne eksosen følger buen på bakfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Om du kontakter koed. Så skaffer de Alpina eksosdeksel til fanger. Du bare bestiler Alpina del 5100675 og 5100676 Hvordan du setter de i fangeren ser du her. http://bimmers.no/topic/758744-e38-740-alpina/?p=2698053 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Er det sånn Ledbar i de baklyktene Space? Har du bilde med lysene på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå