Robin L Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 har dessverre ikke noe av det du trenger, pedersen. koed har jo endel brukt da så kan være greit å se litt der. evt ebay : ) ang vindusheisen bak så er det veldig kurant å bytte faktisk, har gjort det selv. bare å spør om det er noe. APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Telefon modul: http://www.ebay.de/itm/BMW-E31-E34-E36-E38-E39-3-97-Sende-Empfangsgerat-Telefon-Modul-D-Netz-8360235-/231184161124?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW&hash=item35d3a65964 Sweet, tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 har dessverre ikke noe av det du trenger, pedersen. koed har jo endel brukt da så kan være greit å se litt der. evt ebay : ) ang vindusheisen bak så er det veldig kurant å bytte faktisk, har gjort det selv. bare å spør om det er noe. Okei, jeg finner nok det jeg trenger ved hjelp av Ebay og Koed ja Takk, setter pris på det! Så faktisk den videoen i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Grunnen til at jeg ikke Multisiterte var at AV's innlegg var siste innlegget på forrige side. AV: Hvis du har fothvilere bak, står dem bare løst på golvet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Fothvilerne ligger bare løst på gulvet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Okei, om man ikke har gummimatter kan man vel kanskje putte på borelås under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Ser ikke helt hensikten med sånne fothvilere i en "kort" e38 Mine ligger ann i forsetene, og en slipper derfor å feste de i underlaget. De må nesten være såppas langt fram skal det være noe vits i de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Ser luksuriøst ut Okei, skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Jeg kan ingenting... hvordan fjerner man radiatorvifta? Skrur med klokka for å løsne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Med klokka ja. Er linksgjenger. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 Hvorfor løsner du ikke bare skruene rundt? Trenger ikke ta av mer enn selve viftebladet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 I sammenheng med å selge den andre telefonmodulen jeg har i og med at det ikke er rett, så lurer jeg litt på om den faktisk er i orden. Det stod jo selvfølgelig det i annonsen og selgeren er en høyt rate'a bruker som selger ekstremt mye bildeler til BMW, Mercedes etc. Nummer: BMW 84.11-8384149 Og den originale har nummer: BMW 84.11-8360235 Men den har jo feil BMW-nummer i forhold til den jeg har originalt i min bil, men så lurer jeg på om det er sånn dem skal oppføre seg når dem er feil. Sikringen smalt jo med den originale telefonmodulen min, så den er jo ødelagt. Så satte jeg i den "nye" modulen og en sikring (usikker på nummer, men er den i bagasjerommet som heter "telefon"), den har holdt seg siden og når jeg trykker på den runde knappen på telefonrøret i midtkonsollen, blir det lys i ca 1-2 sekunder før det slår seg av igjen. Det samme skjer også med MID'n, og med den andre modulen reagerte den ikke engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Tenker å kjøpe nye dempere til både panser og bakluke, og må bare forsikre meg om at disse passer? http://www.ebay.com/itm/150794454500?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT http://www.ebay.com/itm/110985975581?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT - Forresten, noen som har en side jeg kan sjekke delenr på? Altså alle forskjellige deler på bilen, til fordel for senere anledning. handla slike til bagasjeluka selv. (de passer 728 96mod da ivaffall ) fikk de idag, funket fett, tilogmed org bmw merking på de nå slipper jeg at den slenger seg nedpå med et klask og så blir dratt ned av mekanismen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Hva synes dere om felgene da? (bilde side 11) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 handla slike til bagasjeluka selv. (de passer 728 96mod da ivaffall ) fikk de idag, funket fett, tilogmed org bmw merking på de nå slipper jeg at den slenger seg nedpå med et klask og så blir dratt ned av mekanismen, Nice! Skal bestille snarest, mine er ganske ferdige Skal også bestille til panseret! Forresten har du link til de du kjøpte? Handla på Ebay ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå