*MrB* Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Ble en mer attraktiv bil med en gang. Joda. Det er fortsatt forbedringspotensiale, men dette var et stort skritt i riktig retning. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 fin bil kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 etite triks jeg bruker mye er å sette meg på huk når jeg tar bilder da ser det mye mere proft ut med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Ikke manipuler bildene, slik at man ikke ser den faktiske fargen, og tilstanden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Ikke manipuler bildene, slik at man ikke ser den faktiske fargen, og tilstanden. Det "manipulerte" bilde er det som kommer nærmest sånn bilen ser ut virkeligheten, da bilen er veldig lite fotogen De svarte shadowline linjene kommer ikke frem på bilder av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå