Jordfræsar Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Har utrolig lyst til å skifte ut min med en slik ja jela reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Takk for alle tilbakemeldinger! Jeg skulle egentlig ikke ha fått bilen enda, MEN!! Når jeg fant ut at bilen var ferdig på klargjøringen i Drammen tok det ikke lange tiden før jeg var ute i bilen og på tur nedover for å hente den: Så var det kjapp tur innom verkstedet før jeg måtte ut å teste den for første gang (Rakk ikke å registrere den i går, så da måtte det bli prøveskilter) Jeg har kjørt 60km med den nå, så har ikke testet veldig mye, men det lille jeg har kjørt har imponert meg! Kjøreegenskaper og sportslighet er noe som er satt høyt her virker det som, veldig morsom bil å kjøre! Tror ikke det er så mange som har fått 2-serie på veien enda, har ikke sett andre enn den ene demobilen dem har på Bilia Drammen på skilter, men er godt mulig det er andre ute der også Designet er VELDIG tøft etter min mening, den må nesten sees i virkeligheten for riktig inntrykk. Så hvis noen er i Hønefoss-traktene så er det jo en sjangse for å treffe på meg mkj, Walkabout, StigJ og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Gratulerer med fet bil! Regner med at jeg ser den i traktene etter hvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Gratulerer med fet bil! Regner med at jeg ser den i traktene etter hvert:) Det skal du ikke se bort ifra! Bare å blinke med lysene så skal jeg prøve å få det med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Gratulerer igjen! Hvor lang tid var det fra bestilling til du fikk den? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Gratulerer igjen! Hvor lang tid var det fra bestilling til du fikk den? Sent from my iPhone using Tapatalk Takktakk! Bestilte den i starten av Mars en gang, husker ikke eksakt dato! Når får du din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Gratulerer! Møtte faktisk på en annen hvit en på vei til jobb i dag, men kommer vel neppe til å florere av de uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Gratulerer med kjempekul bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Takktakk! Bestilte den i starten av Mars en gang, husker ikke eksakt dato! Når får du din? What? Også har du fått den allerede? Det er jo ikke mer enn 4-5 uker det! Jeg bestilte min den 19/3, så bør være her i slutten av april as! Selger sa slutten av mai.......... Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Gratulerer med fet bil! Syns 2-serien virkelig ser bra ut, og gleder meg til å se nærmere på (og aller helst prøve) et eksemplar "live" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Denne var grom Mr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Gratulerer med uberfeit bil! hvit bil er zmuud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Gratulerer med fet bil! perfekt fargevalg forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Takk for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen! Hadde en liten "shoot" med en av avis-fotografene i byen her, ble mye kult tror jeg!Her er en uredigert smakebit mens de andre bildene er til redigering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Her kommer enda ett bilde! Fjernet litt av reg.nr da det kanskje kommer noe sidelengs bilder i vinter, og det er jo ikke alle som syntes det er like kult Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå