RB26DETT Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 Da var NBT`en på vei inn i bilen, har kun hatt en kjapp test før.Nå er det klart for installasjon, kun koblet opp alt for testing, imorgen blir det kapping i midt konsoll for montering av iDrive touch kontrolleren.Mangler også DAB antenne, så den skal monteres ved ein seinere anledning. Anyways, ett par bilder. Hastigheten på NBT er helt sinnsyk, CIC er kjapp den også, men dette er silkemykt og i en annen liga, uten tvil. Flere bilder kommer i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Tøft. Har nettopp "bestilt" NBT selv, ser frem til å få det opp å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Kult. Det er vanskelig å ikke la seg friste når man ser et slikt resultat. Mon tro om ikke noe sånt må komme på plass i min etterhvert, men sånn sett er jo Combox/CIC opplegget mitt forgjeves. Ta gjerne noen bilder underveis som du kan dele med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Fantastisk mengde arbeid. Planer om mye av de samme oppgraderingene selv, så her må jeg naturligvis følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RB26DETT Skrevet August 30, 2014 Forfatter Share Skrevet August 30, 2014 Ett par bilder under installasjon av idrive touch kontrolleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RB26DETT Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 iDrive touch kontrolleren montert. Blei ikkje perfekt kutta ut i ramma, men greit nok. Kjøper nok nye og får den levert til vannkutting seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Kuttet du bare ut selv for hånd her? Det er igrunn dette jeg gruer meg mest til i forbindelse med dette. Hvordan har du tenkt å gjøre det med DAB-antenne? Man får jo kjøpt original e61-antenne med DAB, vet du om denne vil fungere, eller må man bruke antenne fra en nyere bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RB26DETT Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 Kuttet ut på frihånd ja, ikkje å anbefale. Er ein grunn til att eg måtte trekke carbonfilm på. Det er nesten ingenting å gå på. Skulle nok laget meg ein mal først ser eg nå. Har du cic kontroller, kan denne brukes da. Skjermen er ett aent kapittel, er eindel arbeid med den også. Og selve nbt'en trenger custom braketter for å kunne festes. Det er mangen skjær i sjøen dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Ja, ser ikke for meg at dette er like enkelt som å ettermontere CIC, men får ta tiden til hjelp, har det ikke så travelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Er ikke så vanskelig å skjære ut i listverket med riktig verktøy og god nok tid. Har skåret ut hull for CIC-kontroller i fire listesett til pre-LCI, og det har blitt meget bra alle gangene. Jeg regner ikke med at Touch-kontrolleren er større enn CIC-kontrolleren? Flott stykke arbeid forøvrig. Blir spennende å se flere bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Touch-kontrolleren er noen hakk større jo, selve hjulet er større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Ahh. Da er det jo bare å dra fram Dremelen. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Eh... og hva er så NBT? Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Det som kom etter CCC og CIC Vet ikke helt hvordan jeg skal tyde smileyen din, men svarte nå om du oppriktig lurte. Hehe. Tøft prosjekt. Håper du får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Eh... og hva er så NBT? NBT = Next Big Thing / CIC HIGH. Et videreutviklet systematisk CIC med blant annet mulighet for iDrive Touch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå