Dal-z Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Kjeder meg, så legger like så greit ut en liten tråd om bilen min. Bilen er en 2005 mod 330i, brukt av Bmw Norge som presentasjonsbil når e90 var ny på markedet Bilen er derfor ganske så godt utstyrt. Det eneste som er savnet er m-sport. Har vel alltid sagt at jeg aldri skal ha Bmw uten m-sport, men fikk denne til en god pris, så det får gå for denne gang.. Hadde egentlig tenkt å bytte den ut til e46 330ci, men siden det viste seg å være vanskelig å selge denne, så dreit jeg i det og bestilte meg nye dekk og senk til sesongen. Planer: Plasti dip på kromlister/nyrer (kanskje folie) Senk Nye felger Gullfarga studs/lugs Foliere interiørlister blank svart (grått og traust interiør) Bytte dørhåndtak innvendig Kaaaanskje lakke opp igjen noen deler Muligens noe mer, tiden vil vise. Enn så lenge, så er bilen heeelt ordinær og kjedelig: Men når disse veivalsene kommer på, så blir det litt bedre: Utstyrslista: CodeDescription (interface)Description (EPC)S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmissionS217A AKTIVLENKUNG Active steeringS249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheelS255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheelS2BGA LM RAEDER DOPPELSP.161/MISCHB. BMW alloy wheel, double spoke 161S302A ALARMANLAGE Alarm systemS322A KOMFORTZUGANG Comfort accessS423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats veloursS428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kitS441A RAUCHERPAKET Smoker packageS459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Seat adjustment, electric, with memoryS465A DURCHLADESYSTEM Through-loading systemS470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX Isofix-SystemS481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seatS493A ABLAGENPAKET Storage compartment packageCodeDescription (interface)Description (EPC)S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passengerS4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Interior trim strips, brushed aluminiumS4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractableS502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning systemS508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)S521A REGENSENSOR Rain sensorS522A XENON-LICHT Xenon LightS534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioningS544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Cruise control with brake functionS563A LICHTPAKET Light packageS609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system ProfessionalS620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice controlS644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Preparation f mobile phone w BluetoothS676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker systemS818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Battery master switchCodeDescription (interface)Description (EPC)S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Cold-climate versionS850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank fillingS853A SPRACHVERSION ENGLISCH Language version, EnglishS863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List EuropeS888A DAENISCH / BORDLITERATUR On-board literature, DanishS896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Daytime driving lightsS8SPA COP STEUERUNG Control unit COPS925A VERSANDSCHUTZPAKET Dispatch protection packS997A HAENDLERPRAESENTATION Dealer presentationClose Standard equipmentCodeDescription (interface)Description (EPC)S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterior parts in vehicle colourS497A MITTELARMLEHNE IM FOND Centre armrest, rearS520A NEBELSCHEINWERFER Fog lightsS548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Hadde egentlig tenkt å bytte den ut til e46 330ci, men siden det viste seg å være vanskelig å selge denne, så dreit jeg i det og bestilte meg nye dekk og senk til sesongen. Jeg satt faktisk og håpet på at du skulle importere en fin E46 cab fra Tyskland. Gjerne en Laguna Seca-blå 325/330/M3 med skinn og manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Neida! er ikke kjedelig denne, det sørger det som er under panseret for at den ikke er Har du planer om M-sport også, det og Blackline baklykter er som regel det en E90 trenger Jeg satt faktisk og håpet på at du skulle importere en fin E46 cab fra Tyskland. Gjerne en Laguna Seca-blå 325/330/M3 med skinn og manuell. Ikke så lett når sølv E90 er ett helvette å selge om man ikke vil ruineres. Da får man gjøre det beste utav det, er jo tross alt en velutstyrt 330I dette så det kunne vært værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Jeg satt faktisk og håpet på at du skulle importere en fin E46 cab fra Tyskland. Gjerne en Laguna Seca-blå 325/330/M3 med skinn og manuell. Er fortsatt sugen på e46, hadde funnet to eksemplarer i Tyskland som var høyst aktuelle.. Kjedelig at det er såpass vanskelig å selge bil med stor bensinmotor. SKAL ha en e46 cab en dag! Neida! er ikke kjedelig denne, det sørger det som er under panseret for at den ikke er Har du planer om M-sport også, det og Blackline baklykter er som regel det en E90 trenger Ikke så lett når sølv E90 er ett helvette å selge om man ikke vil ruineres. Da får man gjøre det beste utav det, er jo tross alt en velutstyrt 330I dette så det kunne vært værre Kjedelig å se på, men ikke kjedelig å kjøre! Helt fantastisk motor med et flott lydbilde, har vurdert å bytte ut eksosen, men har ikke lyst på mye bråk heller, så er ikke helt sikker.. M-sport frister, men det koster.. Er derimot daglig innom finn.no og sjekker om det kommer ut noe brukt Syns det har vært veldig vanskelig å få solgt bilen. Hadde nesten 10000 visninger og masse folk som lagra den forrige annonsa jeg hadde ute, men lite interessenter Noen mailer og meldinger har stort sett vært det eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Endelig(!!!) har senken ankommet, bestilte for godt over en måned siden, og først i går ankom pakken postkontoret.. Montering skjer forhåpentligvis iløpet av helga! Har også fått studs fra turnermotorsport.com og muttere fra en eller annen eBay selger, satser på at det blir tøft. Hjulbuene skal også valses neste uke. Endelig begynner det å skje litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Dagens resultat etter besøk hos valsespesialisten! Senk har jeg ikke fått montert enda da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Pen bil! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Fikk endelig montert understellet i går, kan ikke si meg annet enn fornøyd Har bare et par kjappe mobilbilder nå. Skal vaske bilen i dag og ta litt flere bilder. Underveis, montert framme, men ikke bak. majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Vart pen men hva syntes du om fk? Hadde det på e90 min. Var veldig my rebound forran og alt for mjuke bak. Kunne ikke ha med en eneste person Baki. Så jeg har bestilt meg kw v3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Kjekt at det er flere enn meg som liker den nye looken har ikke kjørt så mye med FK-settet enda, men syns ikke det virker så alt for ille, tipper det duger til min bruk. Eneste problemet hittil er at jeg kunne trengt noen bumpstops bak ettersom den kan subbe litt dersom jeg kjører i en grei dump. Jeg får ihvertfall aldri bruk for KW V3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 De felga der er så sinnsykt porr! Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 [quo te name=Dal-z" post="2887791" timestamp="1399221882]Kjekt at det er flere enn meg som liker den nye looken har ikke kjørt så mye med FK-settet enda, men syns ikke det virker så alt for ille, tipper det duger til min bruk. Eneste problemet hittil er at jeg kunne trengt noen bumpstops bak ettersom den kan subbe litt dersom jeg kjører i en grei dump. Jeg får ihvertfall aldri bruk for KW V3 er greit nok om man ikke har med folk Baki. Har ikke bruk for kw v3 jeg heller, men da veit jeg at jeg får det akk som jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Er det 9" foran og 11" bak eller 9" hele veien? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå