Gå til innhold

Dal-z sin E90 330i | Trenger tips til nye felger!

Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde av hjula i sta for å finstille litt på høyden og målte de til å være 48mm lange :)

Edit, her er de i blå, det er nesten flaut hvor enkelt det var å finne lengda på de... :Phttp://www.ebay.com/itm/20PC-LIGHT-WEIGHT-WHEEL-RACING-LUG-NUTS-1-2-20-BLUE-/250737220924?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a611a5d3c&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått tatt noen av M-sporten enda, men det ser lovende ut, lakken er pen, fangerne virker bra og uskadde! :) Veldig glad for at jeg fant et billig m-sport kit i ABS plast og ikke glassfiber!

Har bare ett bilde av bilen med nye lykter, tok det under en rask spyling i sta. Deilig med bil som har vannskrekk, alt vannet preller av den :D

post-59394-0-17216900-1401315063_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-sport er ferdig montert, ihvertfall grovt sett.. Bakfangern passa bra, sideskjørta gikk greit, men klipsa der var noe av det verste jeg har vært borti. Endte opp med å bruke de originale på ene sida og jallaklipsene på andre. Skal bytte ut de dårlige etterhvert.

Frontfangern var dog en annen historie, fyfaen for en dårlig passform! Fikk den på til slutt, men er ikke fornøyd med resultatet, den er fin langt ifra, men langt ifra fin :P

Legger ved en liten tease.. :)

post-59394-0-40717300-1401399267_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med lakkeringsjobben og kvaliteten på selve fangerene, hadde bare passforma på fronten vært bedre...

Det var bare bilda i eBay annonsa som var litt villedende, var (selvfølgelig) fullt klar over at de så ut som ordinære fangere når jeg bestilte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...