Thundercoil Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Du kan vel se lengden i overskriften på lugsannonsen på "my ebay"? Tenkte på blå eller sølv, foe å beholde de kontrastene jeg har fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Finner det faktisk ingen plass! Fornuftig å holde det noenlunde cleant, jeg stemmer for blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Hmm. Typisk det. Haha. Kan du linke de du har på nå, eller gi navn på selgeren, så kan jeg lete etter fargen? Synes dine lå perfekt inni felgen. Ville holde de inni gropen i senteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Hadde av hjula i sta for å finstille litt på høyden og målte de til å være 48mm lange Edit, her er de i blå, det er nesten flaut hvor enkelt det var å finne lengda på de... http://www.ebay.com/itm/20PC-LIGHT-WEIGHT-WHEEL-RACING-LUG-NUTS-1-2-20-BLUE-/250737220924?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a611a5d3c&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Tusen takk får prøve sånne med 75mm studs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Np, burde bli bra det! M-sport har kommet og blacklinelyktene er henta og montert! :D Thundercoil og APedersen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Bilder! 1+ Sent from my iPhone using Tapatalk HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Har ikke fått tatt noen av M-sporten enda, men det ser lovende ut, lakken er pen, fangerne virker bra og uskadde! Veldig glad for at jeg fant et billig m-sport kit i ABS plast og ikke glassfiber! Har bare ett bilde av bilen med nye lykter, tok det under en rask spyling i sta. Deilig med bil som har vannskrekk, alt vannet preller av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Pent hva er inpresset på e90 egentlig? Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Det er vel bare emblemer, blinklys, noen lister og klips som er presset inn på en E90! Det meste blir i grunn skrudd fast. Kjetil^^ og Dal-z reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 What he said Neida, det er vel 34mm på min om jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 M-sport er ferdig montert, ihvertfall grovt sett.. Bakfangern passa bra, sideskjørta gikk greit, men klipsa der var noe av det verste jeg har vært borti. Endte opp med å bruke de originale på ene sida og jallaklipsene på andre. Skal bytte ut de dårlige etterhvert. Frontfangern var dog en annen historie, fyfaen for en dårlig passform! Fikk den på til slutt, men er ikke fornøyd med resultatet, den er fin langt ifra, men langt ifra fin Legger ved en liten tease.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Så jo greit ut det. Kjøpte ikke du LCI-look M-sport, eller ble det ikke det likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Er veldig fornøyd med lakkeringsjobben og kvaliteten på selve fangerene, hadde bare passforma på fronten vært bedre... Det var bare bilda i eBay annonsa som var litt villedende, var (selvfølgelig) fullt klar over at de så ut som ordinære fangere når jeg bestilte awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå