Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det! Var det du som gasset på bak meg ved Smedvig-bygget (konserthuset) i ettermiddag eller? La i alle falle merke til en E90 i godt driv der, hvit med svarte detaljer (tak) om jeg husker riktig. Du havnet vel bak den hvite F10 taxien etter rundkjøringen om det var deg :)

Spot on der ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil du har der! Var du også på bedriftsfotballen i går på Tastaveden? - synes det lignet på din bil som stod parkert rett bortforbi meg og min estorilblå F20 ved skolen der. Mange riktige modifikasjoner du har foretatt her, både interiøret og eksteriøret er helt etter mi bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for det! Ja, det stemmer på en prikk :) La merke til bilen din også, estorilblå er en flott farge.

 

Spiller du også bedriftsfotball? Vi har et eget bedriftsfotballag i advokatfirmaet hvor jeg jobber (KK Law), så det er morsomt, selv om det ble et forsmedelig 3-0-tap for serieleder PGNIG i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for det! Ja, det stemmer på en prikk :) La merke til bilen din også, estorilblå er en flott farge.

Spiller du også bedriftsfotball? Vi har et eget bedriftsfotballag i advokatfirmaet hvor jeg jobber (KK Law), så det er morsomt, selv om det ble et forsmedelig 3-0-tap for serieleder PGNIG i går...

Jo takk, blir aldri lei den fargen! bare synd den skal leveres inn igjen før jul - er leasing. Men har fortsatt på BMW-tralten med en E91 LCI xdat. Stod en meget strøken E61 535d bortforbi meg når jeg parkerte også som jeg siklet på.

Ja jeg spiller stort sett hver onsdag, jobber i Hitec Products. Da er vi i samme gruppe som dere vi da, og skal ligge på delt 2. Plass med dere etter gårsdagens resultater, vi vant 6-2 mot Statoil 2.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var du kanskje med når dere gruste oss 4-1 i starten av juni, sesongens styggeste tap for vår del. Går for revansj neste sesong ;)

Det var jeg! Var en herlig seier :D Skal ikke forsøple tråden din med off-topic nå, men sees kanskje i morgen - spiller på Tasta kl 20 mot Scan tech. Dere spiller kl 21?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig vi gjør, for vi spiller klokken 21 mot Shell ja! Bare stikke bort å slå av en prat om du vil, jeg er den (desidert) yngste på laget så da klarer du sikkert å få øye på meg (Raymond heter jeg forresten)  :P

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tenker du på garasjen nede i Smedvig-bygget eller i Sverdrups gate? Kjørte fra Grimstad fem på morgenkvisten for å rekke jobb i Stavanger, så måtte innom leiligheten en kjapp tur for å skifte om til arbeidsuniformen (dressen) rett etter at telefonmøtet klokka ni var unnagjort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tenker du på garasjen nede i Smedvig-bygget eller i Sverdrups gate? Kjørte fra Grimstad fem på morgenkvisten for å rekke jobb i Stavanger, så måtte innom leiligheten en kjapp tur for å skifte om til arbeidsuniformen (dressen) rett etter at telefonmøtet klokka ni var unnagjort :P

 

Sverdrups gate :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får slenge ut et par bilder i tråden her også så det blir litt interessant. Fikk tatt en god vask på bilen i kveld, har blitt lite av det i sommer med fokus på oppussing av leiligheten. Så nå kan jeg sove med litt bedre samvittighet ;)

Ene ryggelyset klikker ut av og til, så får bytte pæren og se om det hjelper, håper ikke det er noe annet tull. Ellers har bilen gått 117.000 km nå og fyller fem år neste måned. Så da er det kanskje på tide med en grundig detailing til våren. Får vurdere litt priser og alternativer der. For første gang gleder jeg meg faktisk til å få på vinterfelgene siden de er sprayet i gull, så de går nok på i slutten av oktober - blir spennende å se resultatet! :)

post-62632-0-69088500-1440969395_thumb.j

post-62632-0-19631300-1440969405_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...