*MrB* Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Jeg er 1.90, 93kg, og forholdsvis bredskuldret. Sitter like bra i 1-serie som i større bmw'er. Men bak meg er det ikke rare plassen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Er du også stor, som meg, snakker ganske brei over skuldra og nesten 190 høy, så burde du vurdere en litt større bil, eksen min hadde en 1serie, 2009 modell, og den satt jeg helt jævlig i, altfor trange seter, denne hadde også sportseter, kan vel ha noe med det å gjøre. Men som noen sier over, m-sport er et must, værtfall på 1 serie, den ser ikke pen ut uten mener jeg Visst en 1-serie er for liten for deg, så er også en 3-serie det. Siden de bla har samme stoler. Men det er vell en grunn til at du kjører 5-serie da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Visst en 1-serie er for liten for deg, så er også en 3-serie det. Siden de bla har samme stoler. Men det er vell en grunn til at du kjører 5-serie da Helt de samme er det vell ikke, har hatt e90,e91 og e87 her i huset. sport stoler i e87 og msport i e91, ikke de samme de vertfall. men kommer ikke på 1 serie har får små stoler, er verre med de som skal sitte bak. er selv 195 og fant ut 1er blir for smått. F-20 og ble vell trangt. Ikke at jeg bryr meg så forferdelig mye om de i baksetet da folk får kjøre selv om de klager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Det er samme seter jo, men man fikk litt forskjellige materialer i de to modellene, så de kjennes ikke alltid like ut. Jeg var ikke imponert over sportsstolene i min, men de jeg har nå fungerer mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Helt de samme er det vell ikke, har hatt e90,e91 og e87 her i huset. sport stoler i e87 og msport i e91, ikke de samme de vertfall. Jo det er de samme stolene. Materialet på "trekket" kan være forskjellig, alt etter farge og utstyrsnivå. Men stolene er de samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Visst en 1-serie er for liten for deg, så er også en 3-serie det. Siden de bla har samme stoler. Men det er vell en grunn til at du kjører 5-serie da Japp, jeg er ganske stor, dessverre, men samtidig liker jeg stor bil, litt fordi jeg drar mye rundt, og da er det greit og ha plass til bagasje samtidig som man sitter som man ville gjort i en tom bil CrZyWiz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Høiseth Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 tusen takk for mye gode svar, men hvis jeg skal ha felger å senk som er et must, hvor er det best og bestille og anbefaler dere et spessielt senke kit og felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Eibach senkefjærer, på org. M-sport dempere(visst du har M-sport). Visst ikke Bilstein sprint dempere. 18" virker å være det beste kompromisset mtp felgstørrelse på 1-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå