Gabz Skrevet Oktober 5, 2015 Skrevet Oktober 5, 2015 På 5.10.2015 den 7.55, Freakshow skrev: Var nok e46'n han prata om Åfan.. Tenkte jeg var i 530-tråden, jeg Freakshow reagerte på dette 1
Frode D Skrevet Oktober 5, 2015 Skrevet Oktober 5, 2015 Du får gi en tilbakemelding om hvordan de er å kjøre med. Vurderer TA Technics selv, men er redd for at de er for myk bak på en stasjonsvogn..
Freakshow Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2015 På 5.10.2015 den 19.07, Frode D skrev: Du får gi en tilbakemelding om hvordan de er å kjøre med. Vurderer TA Technics selv, men er redd for at de er for myk bak på en stasjonsvogn.. Det kan jeg selvfølgelig gjøre ^^ Har supersport evo på e39'n så kan jo sammenligne litt! Gladmelding da! fått borra ordentlig gjennom en spindel og holder på nr2 nå ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk
Freakshow Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2015 Haha typisk min flaks xD Tror dere ikke maskinen streika? Joda xD 2-3mm igjen!? Så drar innom et mekanisk verksted i morra p hører om de kan borre det siste [emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk marhag11 og wrnr1 reagerte på dette 2
Freakshow Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2015 På 5.10.2015 den 20.36, wrnr1 skrev: Huff, du har det ikke lett du xD Haha nei har vel snart nådd toppen av uflaks [emoji23][emoji85] Sent from my iPhone using Tapatalk wrnr1 reagerte på dette 1
Thundercoil Skrevet Oktober 5, 2015 Skrevet Oktober 5, 2015 (endret) Er noe faenskap det der! Hardt metall Hvordan gikk det med bærearmer, og hvor slår du på dem? Hehe Edit: nevermind Fant det ut selv. Hehe. Ville bare frem til at mange slår på selve bærearmen, men trikset er å slå på godset på spindel, rundt konet på bærekulen. Hehe. Endret Oktober 5, 2015 av Thundercoil
Freakshow Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2015 Yeah suger ræv! Ikke mere gummi rundt ytterste kula så bestiller ny arm Slår på godset selvfølgelig Men det hjalp ikke uansett hvor mye vi slo når spindelen var av så slo vi med slegge og den løsna faen ikke da heller xD Fikk tak i en tynn lang bærekula avdrager, 2 slag og den var av -.- Sent from my iPhone using Tapatalk
[P-Man] Skrevet Oktober 7, 2015 Skrevet Oktober 7, 2015 Skulle ha uflaks i alle ledd også du, hyggelig å se at det snegler seg fremover hvertfall Må følge med her
Freakshow Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2015 haha ja maks uflaks vil jeg tør å si xDså bra ^^
Freakshow Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2015 Da fikk jeg nettopp melding sv posten at pakka var dratt fra Oslo! Kanskje det blir montering og bil på hjul i dag [emoji2] vet ikke om jeg tør å starte bak [emoji85] Sent from my iPhone using Tapatalk
Freakshow Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2015 da var jeg ferdig med fører siden ^^ glemte selvfølgelig tlf inne så ble dårlig med bilder! men skal få tatt noen i morgen når jeg er ferdig! ^^ wrnr1 reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2015 Lavest på begge justeringer! Det subber!!! [emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk wrnr1 reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2015 Da var foran ferdig montert! Der subba litt da jeg hadde justert alt på det laveste [emoji85] så måtte justere den opp 2cm [emoji106]
Daniel. Skrevet Oktober 9, 2015 Skrevet Oktober 9, 2015 Så bra ut det Tar du min også når du er så godt i gang? Kjekt du ikke har hvite blink som de fleste andre har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå