Gå til innhold

William's Bmw e36 Coupe


Anbefalte innlegg

Begynt på demontering av eksosmanifold, 3-4 skruer som gjenstår på hver.. Men så begynte det jo å snø! Midt i det fine solværet :( motivasjonen datt i do(sto ute å skrudde) så får vell fullføre det til uken :) 

sto en annen bil i garasjen uten grav og styr med masse planker for å få den inn over graven når den er lav :P

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja, skjønner godt at du handla da :)
 

Men likte ikke at det schemeidmann grenrøret du har ligger så nært karosseriet. Det ebay grenrøret jeg gikk for havnet vel på rundt 13-1400 kr, og har veldig god passform. Men dog vanlig konstruksjon og ikke noe spenstig "S" former. 

Endret av santho96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet bil igår med min bror, han handla sin første bil! :) e36 coupe 320i med 175k km. Monteralblau! 

Skal prøve å få han til å lage noe tråd, planen er ihvertfall å fikse en del småting og få den gjennom eu før han blir 18 (28 mai).

Bilder kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bytte termostat så hadde jeg byttet til termostathus i alu i samme slengen (om du ikke har allerede), de i plast kan fort få små sprekker og begynne å lekke når de blir gamle. Kan være like greit å ta det i samme slengen når man først har alt demontert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, E.C. skrev:

Skal du bytte termostat så hadde jeg byttet til termostathus i alu i samme slengen (om du ikke har allerede), de i plast kan fort få små sprekker og begynne å lekke når de blir gamle. Kan være like greit å ta det i samme slengen når man først har alt demontert.

Har anskaffet nytt termostathus ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...