williamwiers Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2015 Hjemme etter 3 dager på e30meet på rudskogen! Bra treff med mye bra bilder Var en tur på benken der Om det er noen som har knipsa bilder av bilen min er det bare å legge ut her MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Faen så jævlig feit e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Mye benka du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2015 Faen så jævlig feit e36 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2015 (endret) Mye benka du da? På motor Veldig overrasket selv, men er rimelig sprek så skal undersøke litt hva som er gjort med den eller om tallene ikke stemmer helt. Hjem fra e30meet hadde meg og mariuskv kappløp med en e46m3 og var ikke myye han dro fra meg, då var eg fullastet og 3 stk i bilen mens han var aleine og uten bagasje! Han kom seg ikke forbi marius sine 280hk/640nm Endret August 31, 2015 av WilliamW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 (endret) Begynt så smått å demontere frontfanger, bakfanger, sideskjørt og m-listene blir alltid overrasket over hvor lite rust det faktisk er, greit det er litt.. Men ikke mye i forhold til mange andre biler som er 20år! så blir å fjerne litt rust her og der, og fikse hjulbuene! Litt drit men ikke rust her Litt var det her, men ikke til å klage over. Glad bakluken og er rustfri Listene av på passasjersiden, ingen tegn til rust her endå. På førersiden var 3 av hullene sånn som dette, 2 bakerste på skjermen og 1 framts på døren.. Kanalene var greie til og med Etter en liten vask, kjæreste som alltid skal gå i veien og for de som lurer så brukte eg ikke ajax, bare brukt en tom sprayflaske å blandet litt avfetting. Endret August 18, 2015 av WilliamW MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 M-listene blir pusset ned og lakkert svart kanskje eg lakker m3 speilene eg har og prøver de på, ikke helt fan av m3 speilene men kan prøve å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 blir bra det her Skal ikke være negativ her alså, men viss du pusser til blankt metall på venstre bakskjerm, finner en liten hammer og banker forsiktig ei stund har du nok et hull der var ikke så ille på min og der ble det hull etter litt rust-banking.. menmen du fikser dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 blir bra det her Skal ikke være negativ her alså, men viss du pusser til blankt metall på venstre bakskjerm, finner en liten hammer og banker forsiktig ei stund har du nok et hull der var ikke så ille på min og der ble det hull etter litt rust-banking.. menmen du fikser dette Håpe det er det eg frykter får se hva eg gjør når eg er komt så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Greit å få tatt litt rust Men tallene fra utskriften av benkingen er i motor, ikke på hjulene. Hvertfall så var alle andre sine det, inkl. min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 Greit å få tatt litt rust Men tallene fra utskriften av benkingen er i motor, ikke på hjulene. Hvertfall så var alle andre sine det, inkl. min. Ja, kan ikke la det spise seg videre utover bilen Åja, okei. Det visste eg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 hentet meg vader interiør på lørdag, Thomaleo fra forumet her planen er sort skinn seinere, men måtte ha noe midlertidig for er så lei de comfortstolene eg hadde og priser var ikke noe å si på heller! skal renses til uken, men måtte testprøve då bilen står iro uansett. dørtrekkene blir byttet ut når stolene er renset er dørtrekk med HarmanKardon thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Nice! Blir bra med en rens williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 (endret) Tøft Vader seter er fine! Endret August 31, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Tøft Vader seter er fine!Og gode å sitte i thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå