Gå til innhold

Prisforskjell Koed og Gs Bildeler

Share

Anbefalte innlegg

Hm, virker som det varierer fra sted til sted da. Alle mine regninger står det ihvertfall 169,- på.

Her kommer også alt til postkontoret, har aldri fått noe på døren, selv ikke store ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er rabatt på frakten. Skal jo være 10 % på varene, så det går ikke opp om det er tilfelle. Betalte alltid 169,- de siste årene, så vet ikke hva som har skjedd. Julian bor også i Bergen og han sa at han alltid har fått pakkene på døren. Det er først de siste månedene jeg har, og til den lavere prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, sjekket en ordre jeg bestilte i februar, står vist 169,- der. Synst bare han sa 145 på endeleddet jeg bestillte nå på fredag.. Får heldigvis pengene igjen for både frakta og endeleddet da :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man prater med koed får man billigere frakt om det er smådeler :)

At folk gidder og bruke GS med så dyre priser di har kan jeg ikke fatte og begripe. Når man har Koed tilgjengelig. Kanskje man må vente en dag ekstra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man prater med koed får man billigere frakt om det er smådeler :)

At folk gidder og bruke GS med så dyre priser di har kan jeg ikke fatte og begripe. Når man har Koed tilgjengelig. Kanskje man må vente en dag ekstra..

Alt jeg har handlet i det siste året har jeg handla på GS fordi dem var billigere totalt sett. :)

Man handler jo selvsagt der det er billigest. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del går det hovedsakelig kun i Koed, men det er kun for de har blitt billigst totalsett hver gang. Jeg har enda ikke opplevd at GS har vært billigere enn Koed, og selv når prisforskjellen på frakten er tatt med er det snakk om en god del i forskjell. Nå ligger jeg riktignok ikke med rabatt hos Koed, noe jeg ikke tror jeg gjør hos GS, og som kan forklare litt, men jeg tror ikke rabatten hadde utgjort så mye.

Schmiedmann sjekker jeg aldri, og jeg ser aldri for meg at jeg kommer til å handle der heller. Bavaria ligger riktignok 20 minutt unna, men det er hakket for langt til at jeg gidder å kjøre dit kun for å kjøpe deler. Så mye haster det ikke for min del, og det er sjeldent jeg trenger noe når jeg har ærend den veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed sånn jeg har sett det, er mye billigere når det kommer til litt dyrere deler, jeg har bestilt mye sånn 100-300 kr deler, alt fra askebeger innsats osv.

Da er GS mye billigere pga frakt. Men på dyrere deler er nok Koed billigere, selv om de har dyrere frakt. :)

Men er ikke noe fan av den nye koed siden.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke jeg heller, jeg bruker kun den gamle. Når det er sagt så er jeg ikke særlig imponert over sidene til GS og Schmiedmann heller. Sistnevnte synes jeg er totalt ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de 169 kronene, er ikke det uten moms? Syns å huske et momsen blir lagt på etter fraktprisen. Så den reelle prisen er 211. Noe som er godt over dobbelt så dyrt som GS. Skal sjekke noen gamle kvitteringer.

På nyesiden har den plutselig blitt 138 kr (inkl moms). Men det er fortsatt for dyrt, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, 169,- er ikke inkl. moms. Moms blir kun regnet ut fra vareverdien.

Litt merkelig at prisen varierer mellom den nye og gamle siden. Om man skal kjøpe noe uoriginalt eller brukt må man jo bruke den gamle siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de 169 kronene, er ikke det uten moms? Syns å huske et momsen blir lagt på etter fraktprisen. Så den reelle prisen er 211. Noe som er godt over dobbelt så dyrt som GS. Skal sjekke noen gamle kvitteringer.

På nyesiden har den plutselig blitt 138 kr (inkl moms). Men det er fortsatt for dyrt, mener jeg.

Stusset litt på det jeg også, mener jeg har betalt opp i 190 kr i frakt.. Uten og påstå noe.

Men da jeg testa i går viste den 169,- inkl moms mener jeg. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...