Makky123 Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Vært litt stille fra denne kanten, har vært utplassert i utlandet i 4-5 uker. Så godt å komme hjem til godbilen igjen Har nå endelig fått på Performance folien på kanalene. Beklager dårlige mobilbilder. Håper å få lagt på klarlakk over folien snart. Så blir den mer mer beskyttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Trenger litt innspill hehe. Hva blir penest: 1. Lakkere kanalene med klarlakk, folien blir da blank, og "matcher" bilens lakk. Det kommer M performance frontleppe; lakkere denne i bilens farge. 2. Beholde folien matt. Lakkere M performance leppa matt svart, for å "matche" folien. Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Trenger litt innspill hehe. Hva blir penest: 1. Lakkere kanalene med klarlakk, folien blir da blank, og "matcher" bilens lakk. Det kommer M performance frontleppe; lakkere denne i bilens farge. 2. Beholde folien matt. Lakkere M performance leppa matt svart, for å "matche" folien. Hva mener dere? Jeg ville lakkert folien blankt og leppa i bilens farge. Er vell ikke mange som har den komboen Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Hei Frontleppe leveres i matt sort fra BMW. Jeg liker best når man lakkerer øvre delene av frontleppa og beholder nedre del sort. Du kan se på bilde av min. Ville ikke klarlakka over folien. Bedre å bare bytte folien hvis den blir stygg?Eller?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet November 24, 2014 Forfatter Share Skrevet November 24, 2014 Fant M Performance leppen på Ebay i Tyskland, og vurderer å prøve å få den billigere enn å kjøpe via BMW. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet November 24, 2014 Forfatter Share Skrevet November 24, 2014 (endret) Jeg ville lakkert folien blankt og leppa i bilens farge. Er vell ikke mange som har den komboen [ [] ] Det er sant Hei Frontleppe leveres i matt sort fra BMW. Jeg liker best når man lakkerer øvre delene av frontleppa og beholder nedre del sort. Du kan se på bilde av min. Ville ikke klarlakka over folien. Bedre å bare bytte folien hvis den blir stygg?Eller?. Hos deg så blir det et synlig skille mellom blått og svart, som passer perfekt! Min er jo svart fra før, derfor jeg er litt usikker på hvordan det blir mellom blank og matt svart. Hehe, blir nok til å vente til alt er montert og heller vurdere da Endret November 24, 2014 av Makky123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Det er sant Hos deg så blir det et synlig skille mellom blått og svart, som passer perfekt! Min er jo svart fra før, derfor jeg er litt usikker på hvordan det blir mellom blank og matt svart. Hehe, blir nok til å vente til alt er montert og heller vurdere da Hvis du ser på bilde av den svarte med alt M performance på første siden din så ser det ikke ille ut med alt lakkert i bilens farge heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Rå F31 Følger med! Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2014 Da har jeg fått Enet kabel og fungerende E-Sys Oppgraderte kartet i dag, nyeste versjon til NBT er 2015-1. Neste blir å snuse på koding Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Få kodet vekk Start/Stopp funksjon! Den er et helvete! Verste er at den slår seg på igjen når du svitsjer mellom sport+/comfort osv. Og vet du om det går ann å få bilen i Sport + modus når man slår av ESP/antispinn osv. Min hopper til comfort da. Irriterer meg grønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2014 Jepp, Start/Stopp funskjonen hater jeg. Har ikke hatt tid til å begynne å kode helt enda Det går visst ann å kode bilen "offline", så prøver å finne info om dette siden jeg ikke har strømtilførsel tilgjengelig. Når jeg setter min i Sport +, så mener jeg at både ESP/antispinn er slått av som standard. Skal sjekke dette etterpå. Hvilken NBT-versjon har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Skjer ikke mye her om dagen, kun litt leking med koding Noen mobilbilder fra vasking tidligere i dag, heldigvis sluttet det å snø hehe. HPVL og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 flott bil du har Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 flott bil du har Takk og i like måte [emoji2]Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Nordli Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Nydelig bil Hvor kjøpte du M Performance folien til kanalene? Fant noe på Ebay. Men sikkert dårlig kvalitet :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå