ahj Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Blir litt langt for meg. Så jeg dropper denne omgangen trur jeg. Langt? Er 3-4 mil fra meg, hvor langt unna bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2015 Blir litt langt for meg. Så jeg dropper denne omgangen trur jeg.Kjipern!Hadde vært gøy å se bilen din Blir sikkert flere treff [emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Blir litt langt for meg. Så jeg dropper denne omgangen trur jeg.Kjipt! Hadde håpet å få sett bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Langt? Er 3-4 mil fra meg, hvor langt unna bor du da? Er ca 8-9 mil hver vei for meg. Måtte dratt rett fra jobb isåfall. Får se ann. Lover ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Er ca 8-9 mil hver vei for meg. Måtte dratt rett fra jobb isåfall. Får se ann. Lover ingenting. Okei, det er et stykke. Som resten skriver, hadde håpet å se bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2015 Tok et skippertak med brodern i dag og shinet alle vinterdekk [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
8748 Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Beklager min uforstand Makky, men kan du fortelle meg hva en MPPK oppgradering innebærer? Jeg har en F31 163 hk og kunne tenke meg å få litt mer sprut i den. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 Beklager min uforstand Makky, men kan du fortelle meg hva en MPPK oppgradering innebærer? Jeg har en F31 163 hk og kunne tenke meg å få litt mer sprut i den. På forhånd takk for svar. MPPK = M Performance Power kit Det er BMW sin egen tuning som finnes til noen modeller, bl.a. F-serien 320d og 520d. Monteres hos BMW, slik at du beholder all garanti på bilen. Anbefaler å sjekke opp priser i Norge vs Sverige, Tyskland osv, er nok en del å spare, pluss man får seg en liten tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
8748 Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Takk for svar Makky123. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
8748 Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Hva blir effektøkningen for min 163 hk med det powerkittet - noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2015 BMW har satt 200hk på papiret, men tror alle får mer. Mener jeg har sett en bli målt til 218hk. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Her var tråden din ja! Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
8748 Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 200 hk + det lar seg høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2015 Ikke mye som har skjedd på denne fronten. Bilen har akkurat blitt vasket og fått god pleie. Legger ut på europatur i morgen Etterlengtet motorvask: Resten av bilen: Noen små skavanker har det dukket opp, så må få en runde med poleringsmaskinen etter ferie. Ellers blir det endelig en etterlengtet oppdatering av eksteriør i løpet av turen Oppdatering kommer. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Ren og pen ble den, klar til langtur! Hva brukte du til motorvasken? Har du brukt noe på plasten feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå