Makky123 Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2015 Ren og pen ble den, klar til langtur! Hva brukte du til motorvasken? Har du brukt noe på plasten feks Etter tips fra E.H.D: Brukte Meguiars Engine Cleaner til selve vasken. Deretter Meguiars Engine Dressing som frisker opp all plast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Ble bra resultat! Skal sette inn alt av plast så det blir sort og pent når jeg tar min motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2015 Tenkte jeg skulle prøve meg på et reisebrev Bilferien går til Kroatia. Med på turen er samboer og broren min i sin F10. Turen starter rett etter jobb på en fredag. Vi kjører inn på DFDS ferga til København. Er heldige og får en grei plassering på båten Ut av båten, neste stopp: Rødby. Måtte vente rundt 1 time før vi fikk kommet oss på båten til Tyskland og Putgarten. Andre veien, var det det flere km med kø for å komme på båten over til Danmark. Det begynte å brygge opp til uvær rundt Hamburg. Skikkelig! Flere biler stoppet helt opp i veikanten. Så dukket det opp en ny hindring, ulykke. En bil som hadde kjørt ut :/ Vi ble stående i litt over en 1 time. Været var skiftende, dessverre forfulgte vinden oss hele kvelden. Å passere 200km/t var rett og slett ubehagelig, så måtte nøye oss med lavere hastigheter Noe som selvfølgelig var kjipt når vi hadde "fri" vei. Kvelden ble avsluttet ca. 170km fra Würzburg, hvor vi svingte av motorveien og fant et koselig vertshus for natten. Vi startet kjøring igjen 05.00, og var mye heldigere med været. Allerede kl. 06 viste været seg fra sin beste side og vi kunne nyte Autobahn sine fordeler Pit stop ved grensa til Østerrike og kjøp av Vignette til både Østerrike og Slovenia. Turen gjennom Østerrike og Slovenia gikk greit, med lite trafikk Men så var det stopp igjen pga. kø ved grensa til Kroatia. Kroatisk landsbygd Trafikkovervåkning Bimmer fan, flobben og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet August 16, 2015 Forfatter Share Skrevet August 16, 2015 Da fikk jeg endelig montert M Performance eksteriør Hadde på forhånd booket og bestilt dette hos en lokal BMW forhandler i Kroatia. Brodern fikk også montert MPPK i sin 520. Ikke ofte de får slike oppdrag der borte, så de ville gjerne ha et bilde av bilene Walkabout, Bimmer fan, magneten og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Ble helt rått ! Hissig front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Pen oppgradering det. Er det mye å spare på å få montert/kjøpt det der kontra her hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Nice!l hele front leppen lakkert?Diffusor noe du vurderer?Speil? Ser veldig bra ut på svart bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Ble helt rått ! Hissig front Takker, er meget fornøyd selv Pen oppgradering det. Er det mye å spare på å få montert/kjøpt det der kontra her hjemme? Takk. Det er noe å spare, litt avhengig av om det er "forbruksvare" eller spesial bestilling. Timeprisen er lavere, så på arbeid er det en del å spare. Alt utvendig ink. lakkering og montering kom på ca. 12 000kr. Skiftet alle bremseklosser også, det kom på ca. 3500kr, som er en del billigere enn i Norge. Nice!l hele front leppen lakkert?Diffusor noe du vurderer?Speil? Ser veldig bra ut på svart bil! Takk, jepp alt er lakkert i bilens farge. Har tenkt på diffuser, så mulig det blir neste år hehe. Speil er jeg usikker på, er redd carbon'et ikke vil være så synlig når hele bilen er svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Har også fått satt inn matte i baggasjen og endra håndbrekket for å matche gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Har for en stund siden bestilt M performance LED dørterskel. Bestilte for 6 uker siden, etter 4 uker fikk jeg beskjed om at partiet er feilprodusert og må sendes tilbake til Tyskland. Ny levering 4 uker senere. Så får man bare håpe den kommer nå snart [emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Denne her er uoriginal, men dæven så fett! Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Jepp [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Har også bestilt denne.(orginale). Vurderte M lyset på bakken når man åpner døra også. men fant ut at det ble for harry. (selv for meg...). Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 (endret) Har lyst på de listene selv, men finner ikke helt ut om de finnes til coupe eller ikke... Edit: ser faktisk at de er kommet opp på vanlig oversikt over m performance deler nå, så da er det en viss fare for at det kan bli noen sånne på meg etterhvert også tenker jeg Endret September 1, 2015 av olenikolai Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Har for en stund siden bestilt M performance LED dørterskel. Bestilte for 6 uker siden, etter 4 uker fikk jeg beskjed om at partiet er feilprodusert og må sendes tilbake til Tyskland. Ny levering 4 uker senere. Så får man bare håpe den kommer nå snart [emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk Ser veldig stilige ut. Bruker disse batterier til strømforsyning? Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå