Fahad Skrevet Mai 21, 2014 Skrevet Mai 21, 2014 Er i kjempe stor tvil om jeg skal sote rutene på bilen min eller ikke. Det er snakk om f10 i carbon sort. Har fått et godt tilbud for alle 7 ruter med 30% soting rundt hele bilen. Men så skal den godkjennes også i år..hva sier dere her inne? Ser d jalla ut med soting?
Otis Skrevet Mai 21, 2014 Skrevet Mai 21, 2014 Soting er pent synes nå jeg. Pluss at man slipper inn mindre sol på seg selv å interiøret. Det er dog ikke lovlig å sote framfor B stolpen. Fahad reagerte på dette 1
Fahad Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Skrevet Mai 21, 2014 Ja jeg vet men synes det ihvertfall ikke ser pent ut med kun bak på sedan
Reidare Skrevet Mai 23, 2014 Skrevet Mai 23, 2014 Tonet mine på min f01 helt frem til A-stolpe. Som nevnt, ikke helt lovlig men syns det ble meget bra.
axept Skrevet Mai 23, 2014 Skrevet Mai 23, 2014 Jeg ville ha ventet til etter godkjenning i såfall. Jeg liker også soting helt frem og har det selv på min. Min skal på EU neste år og har allerede begynt å fundere på hva jeg skal gjøre Ikke finner jeg kanten på solfilmen heller
Reidare Skrevet Mai 23, 2014 Skrevet Mai 23, 2014 Hør litt rundt der dere bor. Er alltid noen som kjenner noen som jobber på et verksted og som har litt "bensin i blodet". Slike ser gjerne litt gjennom fingrene på slikt når det er dags for EU-kontroll. Har kommet meg gjennom EU-kontroller nå i 7-8 år med mine biler, alle med toning frem til A-stolpe.
Saltkjelen Skrevet Mai 23, 2014 Skrevet Mai 23, 2014 Det er nok alltid noen som tar en "spansk" en på EU-kontroll, men dette har blitt svært strengt (og risikabelt) etter 01.01.2014. Nå er det krav om at bilen skal holdes igjen 15-20 minutter etter utført kontroll i tilfelle Statens Vegvesen kommer på uanmeldt besøk. Står bilen der med tonede ruter foran vil verkstedet som godkjente bilen få problemer, noe de færreste ønsker å risikere.
Reidare Skrevet Mai 23, 2014 Skrevet Mai 23, 2014 Har også hørt rykter om akkurat dette. Da er det kanskje en liten fordel å bo ute på landet/bygda.
Kjennern Skrevet Mai 24, 2014 Skrevet Mai 24, 2014 Og med nye stikk kontroller langs veien er det lett å bli tatt. Kamerat med en E61 ble stoppet av SVV kontrollør i en buss stop. De kom med ei is skrape da han lata som ikke noe.. Da måtte han inse at slaget var tapt. Fikk 1 mnd på seg til å vise bilen uten film foran.
Fahad Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Skrevet Mai 25, 2014 Å få den godkjent her i oslo er ikke så stort problem
Fahad Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Skrevet Mai 25, 2014 Tonet mine på min f01 helt frem til A-stolpe. Som nevnt, ikke helt lovlig men syns det ble meget bra. så kjempefint ut akkurat passe mørkt. hvor mange % er dette?
Reidare Skrevet Mai 25, 2014 Skrevet Mai 25, 2014 Mener det var 33%. Ble gjort hos Riis Bilglass i Tr.Heim. Fahad reagerte på dette 1
Fahad Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Skrevet Mai 25, 2014 Ser knall bra ut har fått fikset time på tirsdag legger ut bilder da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå