///Kristian Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2016 Noen bilder av bilen på en deilig vinterdag Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 Meget flott farge! Kanskje jeg har kommentert det før... Men det gjelder uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Takk. Gjør seg veldig nå i vinterlandskapet syns jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Nye matter på plass Idag. Bestilt fra Koed på mandag?? Imorgen skal forhåpentligvis eksoslekk fikses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2016 Blank og fin på jobb ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 Har du link til de mattene? så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 Sendte Mail til Koed bare jeg, å hørte hva de hadde. Fikk et bilde av disse, så da kjørte jeg på ?? Såvidt jeg vet, så er det disse som blir levert på nye 3-serie(?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2016 Flexibend er byttet, så til tirsdag er det klart for EU-kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2016 Sommerhjul på😊 Ble en ny leppe også. Blir lakkert i bilens farge etterhvert👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 På en så fin bil, må du få lakkert bombrikken svart og feste den med svart dobbeltsidig teip. Egentlig burde alle gjøre det... Gorg og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 8, 2016 Forfatter Share Skrevet August 8, 2016 Her skjer det fint lite. Brukt bilen på sommerferie både i Norge og Danmark, uten problemer. Med skiboks blir det greit med plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 17, 2017 Forfatter Share Skrevet September 17, 2017 solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 17, 2017 Share Skrevet September 17, 2017 34 minutter siden, ///Kristian skrev: solgt... Hva blir det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå