Gå til innhold

Nyterns værbitte krigere - En reise i flere forstander.


 Share

Anbefalte innlegg

Du får selge Laffen, så har du bedre budsjett :) :)

 

Edit:

 

 

Det vil altså si at jeg fyker til Gjøvik førstkommende Søndag.. Hvis noen har en høne å plukke med meg, evt vil se meg i en vakker VW-kreasjon, si fra!

:lol::headbang: :headbang:

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å vekke Laffen fra dvalen, kom på at jeg ikke hadde brukt'n siden nyttårsaften. Fyra lett som bare det og dundra meg m/frue tur/retur Sverige med tysk effektivitet. Skal sies at det var relativt friskt over fjellet, men Laffen er stø som selveste Galdhøpiggen! :)

 

 

Stakkars Laffen, han er ihvertfall ren :)

 

10428718_1533629286905875_95345139726517

 

 

Vel hjemme, med ryggsekk!

 

 

10942748_1533739040228233_30945497085740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det hjalp godt ja! Litt mer og jeg hadde fått 911 handling ;)

 

 

60 noe mil resulterte i dette:

695557.jpg

 

 

Gode gamle Transporter, jeg har fått litt sansen for denne gamle knirkeskuta :)

 

 

 

Fikk med meg følgende deler til E39'en:

 

 

Panser

Dører førerside

Sånn ehh flipp til bakluka (ungdommelig?)

Ca nytt Bosch 88AH batteri

List forskjerm

Blinklys forskjerm

Diverse interiørnips

Kullfiltre

 

 

Skulle egentlig handle forsjerm førerside og, men den bar spor av diverse rustfiks.. Heller dårlig passform og rustfri enn god passform og rusten. Inntil videre.

 

 

 

Da er det bare å håpe på mildvær, alt gjøres jo selvfølgelig ute i ekte Lars Monsen stil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk, Hermanoo! Tror jeg hadde en god dose flaks egentlig, skal litt til å finne ok prisede deler i rett farge uten rust bare sånn ut av det grå (hehe)  :)

 

 

Jeg vet egentlig ikke hvor interessant dette "prosjektet" er akkurat nå, går mest i å få bilen folkelig igjen.. Først EU, så modifiseringer. Jeg er for gubbete til å ta dette i motsatt rekkefølge :P

 

 

Skjedd litt i dag!

 

 

994970.jpg

 

 

Nytt panser!! Ble fort litt finere nå.. 

 

Håper det går greit at jeg låner et bilde fra salgsannonsen bare for å vise hvordan det forrige panseret så ut

 

21_1535740057_xl.jpg

 

 

Herlig!

 

 

Men delerjegmåhalista begynner å bli farlig lang.. Hadde jo aldri planlagt å få "strøken" bil, men det er litt kjekt å gjøre så mye som en kan innenfor satte rammer ihvertfall.. :)

 

 

Plugger/toppdekselpakning kom i posten i går, kjøpt av en meget hyggelig forumkar! Nå venter jeg bare på hjullager!

 

 

Jo, det må sies.. Jeg la ut følgende ish på facebook i går kveld: "Noen som har lyst til å holde panser for meg i morgen? Lover oppføre meg"

 

 

Folk beit på og jaggu fikk jeg besøk av en hyggelig kar i E34! Det må dog sies at holdejobben rimelig kjapt ble til hovedmontørjobben  8-[

Jeg er litt.. Treg.. Liker å klå på mest mulig i skruprosessen, bare for å trekke ut tia.. Vi har ikke mye å gjøre her i gokk. Sånn.. På kveldstid..  Ja, også må det nevnes at jeg nok spacet litt ut i det jeg begynte å diskutere min poesi med naboen!

 

Uansett! Det ble finfint!

 

 

Nå gjenstår førerdøra, men det var dette med den "(#?`#"% låsekassa da.. Vet jeg burde flytte over denne, men jeg har jo fjernstyrt sentrallås.. Og bagasjeluka!

 

 

 

NEI!

 

Hvem er det jeg lurer, tar jeg letteste utvei går det nøyaktig 1 dag før jeg demonterer og gjør det ordentlig. Veit jeg :D


Hmm, fin måte å ha noe å gjøre 2 kvelder på rad da..

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer lite, har dog handla en haug greier! Blir vel fart i sakene når posten får ut fingern :) Bildet illustrerer min hverdag! Her rygga jeg langt (#%(#%ivold for å levere hvitevarer til hyttefolk i skikkeligødegokk. Sjekk luesveisen!

 

554261.jpg

 

222640.jpg

 

 

Mercedes, Wicky! Nå følger du vel godt med fremover tenker jeg :D

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...