Gå til innhold

Nyterns værbitte krigere - En reise i flere forstander.

Share

Anbefalte innlegg

Wicky! Gærning! Det vil jeg doumentert! :D

kjetilaf: Jeg savner ehm.. Din bil.. :P 

Jaja, jeg kjører mye bil i jobbsammenheng om dagen, det fører til at mine egne biler neglisjeres litt.. Vaska E46'en i stad, tror den enda har tysk diesel på tanken! Kjørt den veldig lite i det siste.. Sommerdekk rocker jeg enda og, huff!

10522562_1501959140072890_26346420977085

Stakkars Laffen, han er litt ensom om dagen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kjører med sommerdekk oppe på Tynset da skal ikke jeg ha dårlig samvittighet for å fortsatt kjøre på sommerdekk her nede i Arendal :P Synes den fargekombinasjonen er kjempefin jeg, det var jo kjempe eksklusivt når disse bilene var nye. Husker foreldrene mine kjøpte ny Audi A6 i 1999 med akkurat samme fargekombinasjon, naboer og familie sto jo i ring rundt bilen og beundret interiøret for det var såååå lekkert ;) En Postmann nedi veien hvor jeg vokste opp vant på samme tid i Lotto og kjøpte seg en ny Oxford grønn E39 523I med samme farger på interiøret som din bil, den var lekker husker jeg. Han var som regel ganske muggen i humøret (skulle tro lottogevinsten hjalp men nei) men vi lista oss rundt bilen i oppkjørselen i de øyeblikkene han ikke fulgte med for å beundre den (Han har forøvrig den bilen ennå 8) )

Litt off topic men jeg hang meg litt opp i den interiørkombinasjon, syns den er fin og den gir noen fine minner ifra da jeg var liten drittunge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Synes den ser meget bra ut, kjetilaf! Så bra at jeg rett og slett ikke klarer å leve uten E39 lenger.. Avtalt kjøp med en svært hyggelig kar fra det vakre vestlandet, det er jo rettogslett sånn det burde være! Eksporterer en vestover, importerer en tilbake ;)

Skjer svært lite ellers, jeg har igrunn ikke lyst til å kødde for mye med E46'en.. Det har vært så herlig å ha en bil som bare er der.. Og funker.. I romjula var tempen nede i -34.2 her, og jaggu starta E46'en som om vi enda hadde sommertemperaturer.. Det er intet mindre enn imponerende! Jeg prøver å holde bilen ren og pen tross vinter og kulde. Saltede veier? Fysj, de unngår jeg så fremt det er mulig! 

10559936_1520210244914446_33834908563426

Nå trenger jeg bare å komme meg vestover.. Any takers? ;-)

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, Wicky! Jeg har blitt så dårlig på bilsalg, tror jeg utelukkende holder meg til kjøp fremover :D

316: Da hadde jeg mest trolig vært i Tyskland enda! Makan til snålt giret bil, den likte seg best i 80 :D Hadde dog vært moro å ture nedover Europa via sjarmerende småveier i treg bil.

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...