Nytern Skrevet November 5, 2014 Forfatter Share Skrevet November 5, 2014 Haha, mer 4! Ta deg en tur davel? Jeg har BMW-rabatt på kebabsjappa her, kebab og sladding! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Hvem bruker fiiiire timer fra oslo til Tynset? Max 2,5!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 kjekt å lese igjennom, spesielt om min bil[emoji5] Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Wicky! Gærning! Det vil jeg doumentert! kjetilaf: Jeg savner ehm.. Din bil.. Jaja, jeg kjører mye bil i jobbsammenheng om dagen, det fører til at mine egne biler neglisjeres litt.. Vaska E46'en i stad, tror den enda har tysk diesel på tanken! Kjørt den veldig lite i det siste.. Sommerdekk rocker jeg enda og, huff! Stakkars Laffen, han er litt ensom om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Mm, fine Laffen. Har du skinnseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Laffen har skinn ja! Beige sådan! Er sånn snål svart/beige/mørkt tre kombo i denne bilen! Vet ikke heeeeeeeeeelt hvor hipt det er, men jeg digger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Når du kjører med sommerdekk oppe på Tynset da skal ikke jeg ha dårlig samvittighet for å fortsatt kjøre på sommerdekk her nede i Arendal Synes den fargekombinasjonen er kjempefin jeg, det var jo kjempe eksklusivt når disse bilene var nye. Husker foreldrene mine kjøpte ny Audi A6 i 1999 med akkurat samme fargekombinasjon, naboer og familie sto jo i ring rundt bilen og beundret interiøret for det var såååå lekkert En Postmann nedi veien hvor jeg vokste opp vant på samme tid i Lotto og kjøpte seg en ny Oxford grønn E39 523I med samme farger på interiøret som din bil, den var lekker husker jeg. Han var som regel ganske muggen i humøret (skulle tro lottogevinsten hjalp men nei) men vi lista oss rundt bilen i oppkjørselen i de øyeblikkene han ikke fulgte med for å beundre den (Han har forøvrig den bilen ennå ) Litt off topic men jeg hang meg litt opp i den interiørkombinasjon, syns den er fin og den gir noen fine minner ifra da jeg var liten drittunge Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet November 15, 2014 Share Skrevet November 15, 2014 heheh, kjekt det [emoji56] skal ta vare på den, ikke ver redd for det selvom den blir en "ungdomsbil" så skal den få ett fint; men muligens ett annerledes liv nå fremover Xavi0n og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2014 (endret) Synes den ser meget bra ut, kjetilaf! Så bra at jeg rett og slett ikke klarer å leve uten E39 lenger.. Avtalt kjøp med en svært hyggelig kar fra det vakre vestlandet, det er jo rettogslett sånn det burde være! Eksporterer en vestover, importerer en tilbake Skjer svært lite ellers, jeg har igrunn ikke lyst til å kødde for mye med E46'en.. Det har vært så herlig å ha en bil som bare er der.. Og funker.. I romjula var tempen nede i -34.2 her, og jaggu starta E46'en som om vi enda hadde sommertemperaturer.. Det er intet mindre enn imponerende! Jeg prøver å holde bilen ren og pen tross vinter og kulde. Saltede veier? Fysj, de unngår jeg så fremt det er mulig! Nå trenger jeg bare å komme meg vestover.. Any takers? Endret Desember 31, 2014 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Nå er jeg usikker på hva du holder på med....Du skal selge 3ern og kjøpe deg 5er igjen? Og de salter vel ikke når det er 34minus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2014 Neinei, beholder E46! Kan ikke selge, den er uansett for værbitt for mannen i gata. Saltes ikke i -34 Nå derimot, nå saltes det. Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Såååå....du skal ha deg E39 itillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Dumt du ikke kjørte Tåiåta til Tyskland... Det hadde vært rått! Du får prøve neste år ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2014 (endret) Det stemmer, Wicky! Jeg har blitt så dårlig på bilsalg, tror jeg utelukkende holder meg til kjøp fremover 316: Da hadde jeg mest trolig vært i Tyskland enda! Makan til snålt giret bil, den likte seg best i 80 Hadde dog vært moro å ture nedover Europa via sjarmerende småveier i treg bil. Endret Desember 31, 2014 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Kan kjøpe min, sjekk siste oppdatering i tråden (klikk signaturen) Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå